ایجاد چالش و نداشتن امنیت شغلی حق کارگران بومی و زرندی نیست

در روز ملی صنعت و معدن، کارگروه صنعت و معدن شهرستان زرند به ریاست خنجری فرماندار و با حضور کرمی پور امام جمعه و مدیران معادن ذغال سنگ، سنگ آهن، کارخانجات صنعتی معدنی و شهرک های صنعتی در فرمانداری زرند برگزار شد.

در روز ملی صنعت و معدن، کارگروه صنعت و معدن شهرستان زرند به ریاست خنجری فرماندار و با حضور کرمی پور امام جمعه و مدیران معادن ذغال سنگ، سنگ آهن، کارخانجات صنعتی معدنی و شهرک های صنعتی در فرمانداری زرند برگزار شد.

Khanjeri_02

به گزارش صدای زرند ،خنجری فرماندار زرند با تبریک روز صنعت و معدن به تلاشگران و صنعتگران، مهندسان و کارگران زحمتکش و غیرتمند گفت: در این روز برای تبیین حمایت از  تولید ملی، سرمایه گذاری و رفع موانع آن،‌ ارتقاء بهره وری و تشویق مردم برای استفاده از تولید داخلی تلاش کنیم.

فرماندار زرند ابراز داشت: ارائه خدمت به سرمایه گذاران و تولید کنندگان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از مهمترین اولویت های کاری مسئولان این شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: تلاشگران عرصه صنعت و معدن در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی گام برخواهند داشت.

فرماندار زرند صاحبان صنایع و معادن شهرستان را به تأمین قطعات و وسایل مورد نیاز از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی تشویق و ترغیب کرد و افزود: براساس مصوبه شورای تأمین شهرستان باید جذب و اشتغال نیروی بومی و دارای تخصص فنی در کارخانجات و واحدهای تولیدی در اولویت کاری مدیران صنایع و معادن شهرستان قرار گیرد.

خنجری تأمین امنیت شغلی کارگران با داشتن چندین سال سابقه کار در معادن و صنایع شهرستان را متذکر شد و گفت: ایجاد چالش و نداشتن امنیت شغلی حق کارگران بومی و زرندی نیست.

فرماندار زرند هدف از احداث کارخانجات و سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی را ایجاد اشتغال جوانان جویای کار بومی عنوان کرد و افزود: یکی از دغذغه های اصلی ما اشتغال افراد بومی و پرداخت حق و حقوق آنهاست و باید جوانان این شهرستان حضور بیشتری در این طرح ها و پروژه ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: البته باید جوانان و افراد جویای کار این شهرستان، دانش و تخصص کافی را برای حضور در پروژه‌ها داشته باشند.

خنجری اظهار داشت: متأسفانه شاهد آن هستیم که صنایع و کارخانجات با به ‏کارگیری نیروهای متخصص از خارج شهرستان و حتی نیروهای کارگری، زمینه خارج شدن نیروهای متخصص بومی از شهرستان را فراهم می ‏آورند.

فرماندار زرند ابراز امیدواری کرد با ثباتی که در قوانین و مقررات اقتصادی کشور تا حدودی حاکم شده شاهد آینده ای روشن برای صنعت، تجارت و اقتصاد در استان و شهرستان زرند باشیم.

در این جلسه مدیران صنایع و معادن شهرستان زرند به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. در پایان کرمی پور امام جمعه و خنجری فرماندار در روز ملی صنعت و معدن از مدیران و کارفرمایان کارخانجات و معادن تقدیر کردند.

انتهای پیام/