پایداری ارزش های دینی با حرکت عظیم مبلغین امکان پذیر است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زرند،در همایش اعزام مبلغین ماه مبارک رمضان،پایداری ارزش های دینی را با حرکت عظیم مبلغین امکان پذیر دانست.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زرند،در همایش اعزام مبلغین ماه مبارک رمضان،پایداری ارزش های دینی را با حرکت  عظیم مبلغین امکان پذیر دانست.

Ahmedi_ 

به گزارش صدای زرند ،حجت الاسلام علیرضا احمدی بیان داشت:در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ی از آن به جهت مقابله‌ی این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
حجت الاسلام علیرضا احمدی خاطرنشان کرد:انبیاء و اولیای الهی با تبلیغ دین و ارزش‌های دینی هدایت و سعادت انسان را به ارمغان آورده‌اند، در عصر خاتمیت اقتضا می‌کند که این جایگاه رفیع انبیای الهی حفظ و در جهت تبلیغ دین و دعوت مردم اقدام شود چراکه در غیر این‌صورت آثار این حرکت عظیم الهی از میان مردم رخت برمی‌بندد.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد:روحانیت،از ابتدا در بستر دین، با معضلات فراوان فرهنگی، مانند خرافات، تحریفات و انحرافات مواجه بوده و در راستای اصلاح آن زحمات بسیاری را متحمل شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زرند اظهارداشت:مردم آگاه و روشن بین ما که دوران مختلفی را پشت سر روحانیت سپری کردند، می دانند تنها، قشر روحانیت بزرگوار بود که توانست به اعمال و مقدسات خشک و بی روح معنا بخشد و ما را از شناخت سطحی و اجمالی دین، به معرفت حقیقی آن رهنمون سازد.
علیرضا احمدی با اشاره به وضعیت حساس کنونی و نگاه خصمانه دشمنان در جهت فروپاشی ارزشهای اسلامی ابراز داشت:دشمنان قسم خورده دین این بار از طریق گسترش شبکه های فساد در کشور و برنامه های ماهواره ای و اینترنتی و بالاخره گسترش آلات و ادوات ابتذال در میان جوانان به قصد تهی کردن درون آنها از دین بوده اند.
احمدی در ادامه بیان داشت:هدف دشمن از این تهاجم فرهنگی، به پوچی کشاندن وانزوای جوانان و جدایی آنها از دین و رهبران دینی است، تا در نهایت به فساد و ابتذال جامعه بیانجامد. دشمن در این راستا از هیچ خیانتی به نسل جوان انقلابی و تکیه به تاریخ درخشان این مرز و بوم و مفاخر و میراث دینی ما دریغ نمی کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتکا به خداوند متعال و تلاش بی دریغ فعالان عرصه فرهنگ به ویژه مبلغین گرامی در راستای تعالی فرهنگ اسلامی و نابودی اهداف دشمنان گامهای استوار و پایداری برمی داریم.

انهای پیام/