توطئه های نابودی هویت و فرهنگ چراغ خاموش اتفاق می افتد

رئیس دادگستری زرند در همایش اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان۱۴۳۵ هجری قمری در اداره تبلیغات اسلامی زرند،توطئه های نابودی هویت وفرهنگ را با ابزار به اصطلاح چراغ خاموش عنوان کرد.

رئیس دادگستری زرند در همایش اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان۱۴۳۵ هجری قمری در اداره تبلیغات اسلامی زرند،توطئه های نابودی هویت وفرهنگ را با ابزار به اصطلاح چراغ خاموش عنوان کرد.

Mehdi-Jafari_04

به گزارش صدای زرند ، مهدی جعفری ماه مبارک رمضان را یک فرصت تاثیرگذار عنوان و بیان داشت:امروز جایگاه تبلیغ برکسی پوشیده نیست.همان گونه که دشمنان با این ابزار پرقدرت و فریبنده در حال دگرگونی جوامع به نفع خود هستند ما نیز با وجود روحانیت شاخص و کارآمد می توانیم اهداف شوم  آنان را نابود سازیم.
مهدی جعفری تنها راه نجات از معضلات موجود در جامع را تعامل سازنده همه مسئولین،فعالین عرصه فرهنگ،جوانان و به ویژه روحانیت عنوان کرد.
مهدی جعفری با ابراز ناتوانی دشمنان ایران اسلامی در همه عرصه ها بیان داشت:دشمن با شکست همه اهدافش در سایر عرصه با وجود هزینه فراوان وارد عرصه فرهنگ شده است.
رئیس دادگستری زرند در ادامه بیان داشت:همه توطئه ها در عرصه نابودی هویت و ازخودبیگانگی به صورت چراغ خاموش اتفاق می افتد.
این مقام مسئول تاکید کرد:آنان قدم به قدم و با برنامه ریزی منسجم چنان هویت اصیل رانابود می کنند.انگار که اصلا وجود خارجی نداشته است.
مهدی جعفری در ادامه مهم ترین ابزار های تاثیرگذار آنان را ماهواره،اینترنت،اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: وقتی با بسیاری از مردم در خصوص این ابزار صحبت می کنیم توجهی ندارند. و زمانی متوجه ویرانگری آنان می شوند که زندگی در ورطه تباهی قرار دارد.

Mehdi-Jafari_05

جعفری خاطرنشان کرد:وقتی به افزایش پرونده های جرم نگاه می کنیم و نوع آنان را در طول سالیان گذشته بررسی می کنیم تنها نتیجه حاصل پوچی و سردرگمی مردم در افزایش خود درگیری است.
جعفری در ادامه گفت:در واقع به دلیل گرفتن یکسری هویت های کلیدی از اعتقادات،فقط به سمت تباهی حرکت می کنیم و در یک دور باطل قرار گرفته ایم.
جعفری تصریح کرد:مبلغ فارغ از هرگونه تشریفات اداری و با ایجاد تعامل و وحدت در جامعه می تواند یک ابزار موثر در جهت نابودی همه ناهنجاری ها باشد.
وی در پایان از مبلغین خواست در انجام رسالت تبلیغی خود انگیزها را الهی کنند و با نشان دادن اثرات هویت های جذاب و پوشالی غرب به هویت ایرانی اسلامی توجه کنند.

انتهای پیام/