پیام همدلی و وحدت کارکنان شهرداری زرند

کارکنان شهرداری زرند از مهندس على ضیاءالدینی شهردار زرند به واسطه روز شهردار تقدیر کردند.

به گزارش صدای زرند، در اولین ساعت شروع کاری صبح شنبه کارکنان شهرداری زرند به پاس مدیریت کارامد و ایجاد صمیمیت و وحدت درمیان تمام کادر مجموعه،با حضور در ورودی شهرداری با اهدای شاخه و دسته گل به استقبال مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند رفتند و ضمن غافلگیر کردن وی روز شهردار را گرامی داشتند.

در این مراسم کارکنان شهرداری ضمن قدردانی از مدیریت کارامد شهردار خود در مدیریت مجموعه از تلاش های شبانه روزی مهندس ضیاء الدینی در حوزه مدیریت شهری و توجه ویژه ایشان به معیشت پرسنل – پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار -تخصیص سبدکالا در مناسبت های مختلف علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی که بر تمام شهرداری‌ها حاکم است، و آرامش بخشی به خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کرده وپیام همدلی و وحدت خود را برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف مجموعه مدیریت شهری زرند ابراز داشتند.

شهردار زرند نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاران اظهار داشت: شهید باکری شهرداری بود که به واسطه جوانمردی و خلوص در خدمتش باید الگوی شهرداران باشد و با تاسی از این بزرگ مرد سعی بر آن داریم که خدمت و مدیریت اصولی و نظامند در راس همه این‌ها مردمداری را اساس کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بنده تا به امروز سعی کردم آنچه در توانم بوده برای معیشت کارکنان با کمک و مساعدت و همراهی اعضای محترم شورای شهر که همین جا بایستی از ایشان نیز قدردانی کرد انجام بدهیم تا با بهره وری بالاتر در خدمت شهروندان باشیم.

سکاندار شهرداری زرند در پایان موفقیت های کسب شده طی سال جاری را حاصل همدلی و تلاش اعضای شورای اسلامی شهرتمامی معاونین مدیران و تک تک کارکنان و اعضای خانواده بزرگ شهرداری دانست و ابراز امیدواری کرد با این همدلی و اتحاد بتوانیم شاهد سالی پربارتر در سال آتی باشیم و در راستای خدمت به شهر و شهروندان و جلب رضایت ایشان اقدامات موثرتری انجام دهیم.