دعوت مدیریت شهری زرند از آحاد مردم و همشهریان شریف و نجیب برای حضور پُرشور در انتخابات

مهندس على ضیاءالدینی شهردار زرند و حاج عباس ایرانمنش رئیس و آقایان سید عباس تهامی، رضا یزدانپناه، مهدی برهانی، روح الله نکویی، حامد اسلامیت، وجیهه زمانی اعضای شورای اسلامی شهر زرند با صدور پیامی از عموم مردم شریف و انقلابی کهن دیار زراوند برای حضور حداکثری و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند ماه دعوت به عمل آوردند.

به گزارش صدای زرند، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمان الرحیم

بار دیگر در آستانه انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم. شرکت در انتخابات،سهیم شدن در یک حماسه بزرگ است و حضور اقشار مختلف مردم سبب تحقق مردم سالاری، اقتدار نظام و نقش آفرینی آنها در حق تعیین سرنوشت خویش است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند، حضور گسترده و مشارکت مردم در پای صندوق های رای، موجب حفظ کشور و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی گشته و باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی می شود.

اینجانبان به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری زرند و خانواده بزرگ شهرداری زرند

از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردمان نجیب و انقلابی کهن دیار زراوند دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در این فرصت ارزشمند برای انتخابی آگاهانه و مؤثر در جایگاهایی خطیر و اثرگذار در ارکان حاکمیت ایران اسلامی، افرادی توانمند و وفادار به عهد خدمت با مردم را انتخاب کنند.

امید که نتیجه این انتخابات زمینه‌ساز حضور افرادی متخصص، توانمند، اثرگذار و پایبند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای ولایت نائب امام عصر(عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشد و بستر آفرین توفیق بیش‌ازپیش این نظام مقدس ….

وعده دیدار ما ۱۱ اسفندماه شعبات اخذ رأی در شهر

علی ضیا الدینی – شهردار زرند

حاج عباس ایرانمنش رئیس و آقایان سید عباس تهامی، رضا یزدانپناه، مهدی برهانی، روح الله نکویی، حامد اسلامیت، وجیهه زمانی اعضای شورای اسلامی شهر زرند