پیام تبریک رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی مشترک، نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه»

(سلام و درود خداوند بر مهدی موعود (عج) که با ظهورش، پایان انتظار، استقرار حکومت عدل الهی و تطهیر زمین از رذیلت‌ها و نا امیدی‌ها را نوید خواهد داد.)

خجسته میلاد سامان‌بخش آشفتگی دوران، گستراننده‌ی یگانه پرستی در جهان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصتی ارزشمند برای معرفت افزایی و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای حافظان و مدافعان امنیت و یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

بی‌تردید امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه‌ی سنگین توطئه‌های دشمنان، دستاورد خون شهیدان، فداکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه‌ی خدوم و هوشیار اطلاعاتی و امنیتی، خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) است که مدال افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت صادقانه‌ی و تکیه بر سلاح ایمان،تقوا و پیروی از فرامین راهگشای مقام معظم رهبری بسترساز امنیت پایدار و توسعه‌ی ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی‌امان با انواع ترفند‌های دشمنان اسلام، آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می‌نمایند.

فرارسیدن نیمه‌ی شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، موسم شور، نشاط، شادی و تکریم و تجلیل از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی مدیران و کارکنان شجاع و وفادار وزارت اطلاعات در حفظ ثبات و امنیت پایدار کشور است.

به شکرانه‌ی این نعمت عظیم، متواضعانه سجده شکر بر آستان قدس الهی نهاده، سلامتی،تداوم توفیقات و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت‌های حساس، پیچیده و خطیر محوله، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را از درگاهش طلب می‌کنم.

اینجانبان فرارسیدن عید بزرگ نیمه‌ی شعبان و روز سربازان گمنام را محضر مبارک مقام معظم رهبری، جمیع شیفتگان و منتظران ظهورش به ویژه مردم دیندار شهرستان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در این خطه زر خیز، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

ابوالفضل فرحبخش: رییس دادگستری شهرستان زرند

رضا یعقوبی: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند