به منظور پاکسازی عمومی شهر و استقبال از بهار ١٤٠٣:

اجرای دومین مرحله طرح پاکسازی محلات شهر زرند در قالب طرح محله زیبای من

دومین هفته طرح ویژه پاکسازی محلات در قالب طرح استقبال از بهار به همت مجموعه مدیریت شهری زرند صبح امروز پنجشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ اسفند ماه آغاز و در این مرحله منطقه اکبرآباد و معابراصلی و فرعی این شهرک پاکسازی شد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، طرح پاکسازی محلات که با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری از پنجشنبه هفته قبل در قالب طرح «محله زیبای من» در دستور کار قرار گرفته است صبح امروز پنجشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز با حضور میدانی مهندس

علی ضیاء الدینی شهردار زرند، هیئت رئیسه شورای شهر زرند آقایان حاج عباس ایرانمنش سید عباس تهامی، رضایزدانپناه و همچنین آقای حامد اسلامیت از اعضای شورای اسلامی شهر، محمد مهدی ضیا الدینی معاونت خدمات شهر شهرداری همراه بود؛ با تلاش پاکبانان خدوم و دیگر عوامل اجرایی شهرداری و مشارکت بعضی شهروندان معابر اصلی – فرعی منطقه اکبرآباد به منظور ارائه خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان و ارتقاء سیمای بصری این منطقه پاکسازی شد.

شهردار زرند در حاشیه این بازدید گفت: به منظور پاکسازی مناطق مختلف در شهر زرند در هفته های پایانی سال از تمام ظرفیت های موجود شهرداری استفاده خواهیم کرد و انتظار ما از مردم این است که همه شهروندان به امر پاکسازی عمومی احتمام ورزند.

مهندس ضیاالدینی افزود : مشارکت حداکثری و فرهنگ‌سازی و استفاده از تمامی ظرفیتها در اجرای این طرح می‌تواند در زیباسازی و پاک‌سازی شهری و همچنین رعایت بهداشت محیط بسیار مؤثر باشد.

رضا یزدان پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری شورا نیز در این بازدید بیان داشت طرح استقبال از بهار باید با هدف زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در شهر اجرایی شود و شهرداری و سازمان های تابعه آن باید در اجرایی هرچه بهتر این طرح کوشا باشند.

لازم به ذکر است طرح جمع آوری زباله ها و پاکسازی در دیگر محله های مختلف شهر در هفته های باقی مانده تا پایان سال انجام خواهد شد و امیدواریم شهروندان عزیز در این خصوص همکاری و مشارکت لازم با شهرداری را داشته باشند و در حفظ پاکیزگی شهر خود کوشا باشند.