#داغ‌های_انتخاباتی زرند و کوهبنان؛

آبادانی زرند و کوهبنان مهم است، چه با “بولدوزر”، چه با “بُرزیدل”

چند روز است که کلیپی از یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان به صورت گسترده در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن این کاندیدا خودش را برای رفع مشکلات منطقه، بولدوزر می‌داند، اما این لقب را با بیان کوچه بازاری و به قول معروف دهاتی‌وار، “بُرزیدل” تلفظ می‌کند! و همین امر موجب طنز شدن ویدیو و دست به دست شدن گسترده‌ی آن در فضای مجازی شده است.

صدای زرند: جدای از اینکه این کاندیدا این نحوه‌ی تلفظ واژه بولدوزر را به عمد و برای بیشتر وایرال شد ویدیو، “بُرزیدل” بیان کرده است یا به اشتباه و از روی سادگی نحوه بیان، آنچه که حقیقت دارد، منطقه‌ی زرند و کوهبنان برای پیشرفت خود نیاز به یک نماینده دارد که بتوانند مانند بولدوزر برای این هدف تلاش کند؛ اقدامی که نیازمند شناخت واقعی منطقه و مشکلات آن، تجربه‌ای کافی و موفق برای شکست موانع، دلسوز بودن، پرتلاش بودن و با برنامه بودن نماینده دارد.

در واقع باید گفت، هرچند در نگاه اول به ویدیوی مذکور می‌توان نتیجه گرفت این کاندیدا فردی بی‌سواد به املای این کلمه است، اما اگر نماینده‌ی زرند و کوهبنان در عمل و به معنای واقعی برای آبادانی منطقه سخت‌کوشانه تلاش کنند، حال “چه بولدوزر باشد، چه بُرزیدل”، قطعاً مردم قدردان زحمات او خواهند بود.

نکته‌ی جالبی که بد نیست بدانیم: اگر در گوگل واژه‌ی “بُرزیدل” را سرچ کنیم، باز هم ما را به نتایجی مربوط به “بولدوزر” هدایت خواهد کرد! پس چه “بولدوزر”، چه “بُرزیدل”! ای نماینده‌ی آینده‌ی زرند و کوهبنان، لطفاً برای آبادانی زرند و کوهبنان برنامه داشته باش و سخت‌کوشانه برای آن تلاش کن. لطفاً!