خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرند

خطیب نماز جمعه زرند در آیین عبادی، سیاسی جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: دای منان را سپاسگزاریم که در هفته ای که سپری کردیم ۲۲ بهمنی را با شکوه گذرانیم که باطل السحری بود بر توطئه های دشمنان این مرز و بوم ؛ چهل و پنجمین جشن باشکوه انقلاب اسلامی با حضور حداکثری ولایی مردم به انجام رسید؛حضوری معنادار و فراتر از انتظار که رسانه های استکباری را مات و معادلات سیاسی آنها را بهم ریخت.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام شجاعی با اشاره به شاخصه های راهپیمائی ۲۲ بهمن افزود: حضور دهه هشتادی و دهه نودی ها با انقلاب و همگام بودن آنها با انقلاب اسلامی بود،این نسل کسانی هستند که نه امام را از نزدیک دیده اند و نه رژیم ستم شاهی و نه سختی های دوران انقلاب را لمس کرده اند و تبیین دقیق دستاورد های انقلاب اسلامی را هم نمی‌دانند اما این بچه ها این نسل خوشان را بچه انقلاب می‌دانند و پای کار انقلاب اند.

شجاعی خطیب نماز جمعه زرند در ادامه گفت:نکته بعدی حضور حداکثری بانوان جامعه دوشا دوش مرد های جامعه انقلاب نشان از تعریف هویت زنان انقلابی یست،بانوانی در مراسم راهمیمایی حضور داشتند که به ظاهر ضعیف الحجاب بودند اما با مشت های گره کرده علیه دشمنان انقلاب اسلامی شعار می‌دادند و اظهار ارادت نسبت به ارزش‌های انقلاب داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند تاکید کرد: عزم و اراده راسخ مردم در جبهه حق بود مردمم شگفتی آفرین ایران اسلامی با حماسه حضور خود در راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاری جبهه حق تکلیف دینی خودشان را انجام دادند

خطیب جمعه زرند تصریح کرد: از موارد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن کشیدن خط بطلان بر روی تبلیغات دشمنان بود. مردم ما با وجود مشکلات اعم از مشکلات اقتصادی پای کار نظام هستند.

خطیب نماز جمعه زرند خاطر نشان کرد: روز ۱۱ ام اسفند ماه روز مبارزه است روز جهاد است ، انتخابات برگه ساده ای که داخل صندوق می اندازیم نیست مراسم انتخابات و حضور ما حضور در جبهه حق است کسانی که بی تفاوت باشند مطمئن باشندکه در کنار دشمن قرار می‌گیرند

حجت الاسلام شجاعی در خاتمه با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی و کار افرینی گفت: یکی از موضوعاتی که در جامعه ما امروزه می‌تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.