«مجید دوستعلی» از کرمان و راور وارد عرصه انتخابات می‌شود

مجید دوستعلی از قطعی شدن حضور خود در میدان رقابت انتخاباتی از حوزه تهران به کرمان و راور خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرگزاری برنا؛ مجید دوستعلی امروز از جابه‌جایی حوزه انتخابیه خود به کرمان و راور سخن به میان آورد و اظهار داشت: عصر روز سه‌شنبه به تصمیم نهایی رسیدم و درخواست انتقال حوزه انتخابیه خود از تهران به کرمان را در سامانه وزارت کشور ثبت کردم.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این دوره، مشارکت بالا در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: این امر مهم باعث افزایش اقتدار و امنیت ملی کشور می‌شود.

وی افزود: با حضور کاندیدا‌های شاخص و گروه‌های مختلف در حوزه انتخابیه کرمان و راور، امید می‌رود شاهد یک رقابت پرشور و واقعی باشیم.

دوستعلی خاطر نشان کرد: بنده بر اساس تکلیف و وظیفه، تصمیم گرفتم در حوزه انتخابیه کرمان و راور حضور پیدا کنم تا در ایجاد امید، اعتماد و افزایش مشارکت نقش مؤثری داشته باشم، اگر با رأی مردم به‌عنوان نماینده انتخاب شدم، تمام تلاشم را جهت ارتقاء جایگاه استان کرمان در ابعاد مختلف به‌کار خواهم بست.

وی با تاکید بر اینکه کار برای مردم استان کرمان از علاقه‌های همیشگی من بوده است، عنوان داشت: فرصتی فراهم شده تا در حوزه انتخابیه جدید رقابت کنم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای مردم کرمان و راور باشم.