زرند دومین شهرستان اصلی مبدا بار در استان کرمان/ افزایش ۱۶ درصدی جابجایی بار از مبدا استان

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه حدود ۳۵ میلیون تن بار از مبدا استان جابجا شده، اعلام کرد: شهرستان های سیرجان، زرند و کرمان نیز شهرستان های اصلی مبدا بار در استان کرمان هستند.

به گزارش صدای زرند، “محمدعلی خدادادی” رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به افزایش جابجایی بار از مبدأ استان در ۱۰ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۶ درصد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه حدود ۳۵ میلیون تن بار از مبدا استان کرمان به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

خدادادی با بیان اینکه استان بندرعباس، اصفهان و خوزستان مقاصد اصلی بار بودند، خاطرنشان کرد: شهرستان های سیرجان، زرند و کرمان نیز شهرستان های اصلی مبدا بار در استان کرمان هستند.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار بارنامه برای حمل این میزان بار در سال جاری صادر شده است، افزود: صدور بارنامه نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۳۵۲ هزار بارنامه بوده، ۱۴ درصد افزایش یافته است.