دادستان زرند:

دستور قضائی دستگیری کلیه متهمین به نزاع دسته جمعی منجر به قتل، در مراسم عروسی صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: در پی درگیری میان مهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش صدای زرند، این مقام قضایی بیان کرد: در این راستا پرونده قضایی در شعبه بازپرسی شهرستان تشکیل و دستورات قانونی جهت برخورد قاطع با متهمان صادر شده است.

یعقوبی با بیان آنکه دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچکترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده اند،برخورد خواهد کرد، تصریح نمود: وقوع چنین اتفاقاتی همگان و به ویژه جوانان را به این نکته رهنمون می نماید که آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند.

وی همچنین تاکید نمود که: پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه، از آمادگی لازم برخوردار بوده و با جرایم خشن در کوتاه ترین زمان ممکن و بر اساس قانون برخورد می‌کند و انتظار می‌رود شهروندان عزیز همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی شهرستان داشته باشند.

مدعی العموم زرند همچنین به جوانان در خصوص حمل سلاح سرد که می‌تواند زمینه ساز جرائم متعدد باشد هشدار داد و گفت: متاسفانه دیده شده که برخی از جوانان و نوجوانان اقدام به حمل سلاح سرد می کنند با توجه به اینکه صرف حمل سلاح سرد نیز جرم می باشد از والدین انتظار می رود ضمن ایفای نقش نظاراتی، فرزندان خود را کنترل کنند.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند ادامه داد: در این راستا لازم است مهمانان مراسمات مسایل عرفی و شرعی را در مجالس رعایت نموده و مدیران و مسئولان تالارهای برگزاری مجالس عروسی نیز دستورالعمل و بخشنامه ساماندهی مراسم جشن عروسی را به طور کامل رعایت کنند.