رئیس دفتر نظارت انتخابات شهرستان کوهبنان گفت:

دشمنان با سیاه نمایی درصدد کم رنگ کردن انتخابات هستند

توکلی گفت: دشمنان در صددند با سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی در راستای کم رنگ کردن انتخابات و کاهش حضور مردم گام بردارند.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نشست خبری رئیس دادگستری کوهبنان و رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان به اتفاق مسئولین انتظامی و امنیتی و کارشناسان فرهنگی دادگستری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان با خبرنگاران، مدیران سایت ها و فعالین فضای مجازی در محل سالن کنفرانس دادگستری کوهبنان برگزار شد.

در این نشست رضا توکلی رئیس دفتر نظارت انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: وجود نیروهای ولایی و انقلابی باعث پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی هستند باید فرصت خدمت رسانی به آنان با رعایت قانون و مقررات فراهم شود.

وی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات در حقیقت اعتماد به نظام اسلامی است لذا مجریان انتخابات در این راستا نقش آفرین هستند و باید همانند چهار دهه گذشته با تمام وجود از آرای مردم صیانت کنند.

توکلی بیان داشت: تبلیغات زود هنگام بصورت خانگی و خصوصی در شهرستان کوهبنان شروع شده اما کاندیداها و طرفداران آنان حق تبلیغ در فضای مجازی و استفاده از سیستم صوتی در جلسات خانگی را ندارند.

وی خاطر نشان کرد: براساس نظریه استصوابی، قانون صفر تا صد انتخابات را برعهده شورای نگهبان گذاشته است و تا زمانی که از سوی شورای نگهبان ارا کاندیدا تایید و اعلام نگردد اعتبار قانونی ندارد.

رئیس دفتر تظارت انتخابات کوهبنان خطاب به خبرنگاران گفت: فصل هفتم جرائم انتخابانی را حتما مطالعه بفرمایید و فصل نهم که متشکل از قوانین مجازات است نیاز به مطالعه و بررسی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی که در عرصه های مختلف دچار شکست شده اند از ماه ها پیش در صدد تخریب شورای نگهبان برآمدند.

توکلی ابراز داشت: دشمنان در صددند با سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی در راستای کم رنگ کردن انتخابات و کاهش حضور مردم گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: ما در سرزمین سردار دلها زندگی می کنیم شخصیتی که هویت ایران اسلامی خصوصا استان پهناور کرمان به نام او گره خورده و همواره بر ولایت مداری و حفظ تمامیت ارضی کشور تاکید داشت که بایستی در انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم.