همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

چندین طرح عمرانی و کشاورزی در کوهبنان و کیانشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار کوهبنان و اعضای ستاد دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در کوهبنان و طغرالجرد افتتاح و کلنگ زنی شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهبنان و اعضای ستاد دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در کوهبنان و طغرالجرد افتتاح و کلنگ زنی شد.

photo9619630762

در حاشیه این مراسم امام جمعه کوهبنان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیبن گردد تا آنان بیشتر و بهتر قدردان نعمت ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی باشند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن این روزها در صدد است که خدمات نظام اسلامی را کم رنگ جلوه دهد که هوشیاری دلسوزان نظام باعث خنثی شدن توطئه های آنان خواهد شد.

photo9619630899

در حاشیه این مراسم عفت شریعتی کوهبنانی گفت: عید مبعث آغازی برای عزت و عظمت جهان اسلام بود در حالی که دشمنان از آن روز به بعد چون پایه های حکومت خود را سست و بی پایه دیدند بدنبال تفرقه اندازی و جنگ افزوی برآمدند.

وی بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، وجود ولایت و رهبری و سردار دلها امروز شاهد بیداری اسلامی و تشکیل گروه های مقاومت در جای جای جهان هستیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به برکت وجود ولایت و رهبری ، دماء شهدا و مداد علما پرچم جامعه بشریت بدست رهبر فرزانه و متفکر انقلاب تحویل حضرت ولی عصر (عج)خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کوهبنان شهر شهیدان، علما و بزرگان است شما هموار کننده راه برای نسل جوان هستید که باید با قوت و قدرت این راه را طی کنید.

شریعتی تاکید کرد: امنیت در راه های مواصلاتی کوهبنان با احداث و تکمیل جاده های در حال احداث احیا خواهد شد و شاهد کاهش چشمگیر خسارات جرحی و فوتی خواهیم بود.

photo9619629795

در حاشیه این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی که جایگاه خود را در خطر دیدند به توطئه پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: به برکت وجود ولایت و رهبری و حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف دشمنان طی سالیان گذشنه راه به جایی نبردند و همواره با شکست مواجه شدند‌.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: دشمن از ماه ها پیش در صدد است که با بهره جستن از فضای مجازی با دروغ پردازی مانع حضور مردم در عرصه انتخابات شود.

وی خاطر نشان کرد؛ مردم ایران اسلامی با معرفت و بصیرت بار دیگر در ۱۱ اسفندماه به دشمنان و بدخواهان ثابت خواهند کرد که عزت و اقتدار ایران اسلامی روز به روز افزون تر خواهد شد.

photo9622724233

افتتاح استخر آب زمین های کشاورزی و کلنگ زنی احداث گلخانه در منطقه نخجیران اولین طرحی بود که با حضور اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان انجام شد.

محمد رضا امینی مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان گفت: از دو سال قبل بعنوان الگوی کشت گلخانه ای و به منظور مصرف بهینه آب این طرح کلید خورد تا به توجه به شرایط آب و هوایی کوهبنان به عنوان شهر گلخانه ای در استان کرمان مطرح شود.

وی ادامه داد: با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیم هکتار از زمین های نخجیران در قالب طرح گلخانه ای قرار گرفت ولی گسترش و ادامه طرح در دستور کار قرار دارد.

امینی ادامه داد: ۳۳۰ متر لوله گذاری با همکاری جهاد کشاورزی و بیش از ۲۱۰۰ متر لوله گذاری توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده و با صرف هزینه پانصد میلیون تومانی استخر ذخیره آب احداث شده است.

photo9619630019

با حضور سید حمزه روح الامینی معاون راهداری استان کرمان میدان ورودی شهر کوهبنان در جوار دهستان جور کلنگ زنی شد.

معاون راهداری استان کرمان گفت: میدان وردی شهر کوهبنان مزین به نام سادات جعفری به یاد بود مرحوم آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان همچنین شاعر، استاد نهج البلاغه و مفسر بزرگ قران مرحوم سید احمد جعفری احداث خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای احداث میدان ورودی شهر کوهبنان ۱۹ میلیارد تومان عقد قرار داد شده که پیمانکار ظرف مدت ۶ ماه پروژه را تحویل و به بهره بهراری خواهید رسید.

روح الامینی افزود: بعد از عید نوروز عملیات احداث میدان سادات جعفری شروع خواهد شد که این مهم در کاهش تصادفات و سهولت رفت و آمد شهروندان به دهستان جور موثر خواهد بود.

photo9622725304

با حضور بخشدار مرکزی کوهبنان، طرح زیبا سازی و درختکاری بلوار معلم از میدان سادات جعفری در ورودی دهستان جور تا میدان سردار دلها در ورودی شهر کوهبنان کلنگ زنی شد.

مجید محمد حسنی بخشدار مرکزی کوهبنان گفت: ورودی و خروجی کوهبنان مناسب نبود لذا با موافقت و حمایت فرماندار شهرستان، همت راهداری و شهرداری کوهبنان، دهیاری دهستان جور و همکاری و همراهی کشاورزان مقرر گردید تا طرح درختکاری دو طرف و بلوار ورودی شهر از سمت کرمان انجام شود.

وی بیان داشت: مقرر شد خانواده های کوهبنانی با شرکت در پویش عزیزان آسمانی به یاد شهدا و اموات خود هزینه خرید درختان را پرداخت کنند تا ضمن خرید درختان مثمر نسبت به پلاک گذاری آنها به یاد اموات بانیان اقدام شود.

photo9622726128

با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر کیانشهر چند طرح در بخش طغرالجرد افتتاح شد.

سلطانی شهردار کیانشهر گفت: به میمنت ایام الله دهه فجر اجرای طرح ۱۰۰۰ متری سنگ فرش مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ابراز داشت: آسفالت خیابان حافظ با زیر سازی ۳ هزار متر امروز به بهره برداری رسید در حالی که اسفالت ۱۵هزار متر معابر اصلی و فرعی شهر کیانشهر با اعتباری معادل ۳ و نیم میلیارد تومان به همراه ۲۰۰۰ متر پیاده رو سازی و ۱۰۰۰ متر جدول گذاری به بهره برداری رسید.