انتقاد بانوی شورای شهر از اداره پست زرند

جلسه شورای اسلامی شهر به ریاست حاج عباس ایرانمنش و با حضور اعضای شورا پیرامون درخواست های مردمی برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، وجیهه زمانی، مسئول کمیسیون‌های بانوان و گردشگری شورا با اشاره به درخواست‌های عدیده مردم در خصوص نحوه خدمات‌دهی اداره پست و عدم جوابگویی به موقع و ارسال مرسوله پستی، از نحوه عملکرد کُند این اداره، انتقاد کرد و خواستار رسیدگی سریع مسئولان مربوط به این موضوع شد و افزود:

این نحوه خدمت‌رسانی، به هیچ وجه، در شان شهرستانی صنعتی همچون زرند نیست.

این اداره از نوعی آشفتگی در بخش ارسال مرسوله‌های پستی و حتی تحویل مرسوله‌ها رنج می‌برد که مسئولان این اداره، عمده دلیل آن را کمبود بودجه، عنوان می‌کنند.

اینکه مرسوله‌هایی که به این اداره، پست شده‌اند، بدون دسته‌بندی همین‌گونه در گوشه‌ای از اداره، بر روی هم رها شده باشند و در بسیاری از مواقع، به شخص گیرندگان گفته شود: ” خودتان بیایید و بسته مخصوص به خودتان را بردارید! ” تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که اعتبار کافی چه در بخش به کارگیری نیروهای بیشتر و چه در بخش تجهیز این اداره مهم و حیاتی، وجود ندارد و باید هرچه سریعتر در این خصوص، چاره‌ای اندیشیده شود چرا که اینگونه خدمت‌رسانی، به هیچ وجه، مطلوب و پسندیده نیست

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون درخواست های مردمی اظهار داشت با توجه به حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از بانوان شهرستان زرند و به منظور پاسداشت مقام شهدای زن، نسبت به نامگذاری خیابان یا معبر و مکانی مناسب، اقدامات لازم صورت گیرد و و شهرداری نسبت به طراحی و اجرای یک نماد (المان) شهری در یکی از میادین یا گذرهای مناسب شهری اقدام نماید.

در ادامه این جلسه سردار ایرانمنش رییس شورای شهر ضمن تایید صحبت‌های خانم زمانی خاطرنشان ساخت انتقادهای شهروندان از عملکرد اداره پست زیاد است و در بررسی‌های صورت گرفته مشکلی اصلی این اداره کمبود نیروی انسانی است و جوابگوی حجم زیاد مرسوله های پستی نیست و با هماهنگی فرماندار محترم مقرر به پیگیری موضوع و رفع کمبود نیروی انسانی از طریق اداره کل پست استان هستیم.

وی همچنین از دکتر نکویی مسئول کمیسیون معماری و شهرسازی خواست تا نسبت به اقدامات مربوط به طراحی و تاییدیه طرح پیرامون اجرای المان شهری با محتوای زنان شهید و ایثارگر در هزینه های مربوط به بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام نماید.