افزایش چشمگیر امنیت ۲۵ هزار روستانشین با پروژه ی مانیتورینگ

در اولین روز از دهه ی مبارک فجر چندین پروژه در بخش غربی شهرستان افتتاح شد.

اگر چه هر کدام از این پروژه ها از جایگاه خاصی برخوردار است اما شاید بتوان از پروژه مانیتورینگ در دو دهستان محمد آباد و جرجافک بعنوان یکی از مهمترین اتفاقات روز اول یاد کرد.

بخشدار مرکزی زرند از اعتبار ۸میلیاردی برای راه اندازی این سامانه خبر داد و گفته است که ۱۶۰ دوربین در ۱۹ روستای این دهستانها نصب که تمامی مناطق ورودی و خروجی و حتی معابر داخلی برخی روستاها را پوشش خواهد داد که نظر به اهمیتی که محصولات کشاورزی و دامی در اقتصاد این مناطق نقش بسزائی دارد ، بنظر می رسد با اجرای این طرح مهمترین دغدغه ی کشاورزان مرتفع و حاشیه ی امنِ سارقان فرو خواهد ریخت.

طاهری زاده می گوید دولت برای ارتقای ضریب آسایش و امنیتِ شهروندان اهمیت فراوانی قائل است و امیدوار است که با اجرای این طرح، نگرانی های دستگاه‌های انتظامی و قضایی هم تا حد زیادی کاهش یابد. بخشدار مرکزی که قیچی بر روبان افتتاحیه این پروژه گذاشته از نقشِ بی بدیلِ فرماندار شهرستان زرند در رشد و رونق همه جانبه ی روستاها و روستانشینان قدردانی می کند و می گوید: اتفاقاتی که در دهه ی باشکوه فجر امسال در بخش مرکزی رقم می خورد شور و نشاط و دلگرمی فراوانی برای مردم بهمراه خواهد داشت.