خطیب نماز جمعه زرند؛

مشارکت حداکثری در انتخابات خاری در چشم دشمنان

امام جمعه زرند ضمن دعوت از مردم در انتخابات، مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات را نشانه اقتدار نظام و خاری در چشم دشمنان عنوان کرد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین شجاعی خطیب جمعه شهرستان زرند در خطبه دوم نماز جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ضمن گرامیداشت میلاد حضرت علی علیه السلام بیان کرد: ایام اعتکاف است و در جمع معتکفینم به رغم همه تلاش‌هایی که دشمن در جهت کمرنگ شدن حضور مردم کرد، با افزایش ۳۰ درصدی شاهد حضور ۲ هزار و ۶۰۰ نفر معتکف در ۳۰ مسجد شهرستان زرند هستیم.

وی ادامه داد: ۱۵ ماه رجب مصادف است با شهادت اسوه صبر، استقامت، ایثار و علمدار جهاد تبیین حضرت زینب سلام الله علیها، ایشان موقعیت و دشمن را شناخت و با تسلط بر اوضاع زمانه به جهاد تبیین پرداخت و پیام عاشورا را به همگان رساند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را تحولی بزرگ و ماندگار در جامعه دانست و انقلاب اسلامی ایران را فرا مرزی خواند و استقامت مردم غزه و یمن را الهام گرفته از آن خواند.

امام جمعه زرند افزود: تاریخ نشان داده هر اندازه مصیبتها ، داغها عظیم تر شود پیروزی های بزرگی به دنبال خواهد داشت. به گفته رهبر معظم انقلاب ما به قله نزدیک شدیم که یکی از جنبه های آن شکست و نابودی استکبار است.

نماینده ولی فقیه در زرند ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: انتخابات با مشارکت قوی و حداکثری آحاد مردم خاریست در چشم دشمنان، درست است در جامعه نواقص و کوتاهی هایی هست و یکی از مطالبات ما از قوه قضاییه برخورد با خاطیان و کسانی است که بیت المال را غصب کرده و به اعتماد مردم خدشه وارد کردند.

وی در پایان تاکید کرد: حضور و شرکت در انتخابات نشانه قدرت نظام است و در مقابل عدم شرکت یعنی تضعیف نظام ، این نظام تنها نظام شیعی و حکومت اسلامی در کل دنیاست، در انتخابات به عنوان عمار باشید منفعل نباشید هر کجا تریبونی دارید موضع حق را بگیرید و همراه نظام باشید.