چراغ سبز دکتر پورمند به احداث مجموعه ورزشی در زرند

نشست مشترک مدیرعامل میدکو پیرامون احدات مجموعه ورزشی با حضور فرماندار، شهردار، ریس شورای شهر و مسئول کمیسیون ورزشی شورا در ساختمان مجموعه میدکو برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند با تقدیر از سرمایه گزاری پنجاه درصدی این مجموعه بزرگی صنعتی و معدنی خاورمیانه در شهرستان زرند و اشتغال نزدیک به هفت هزار نفر در مجموعه های یاد شد طرح کمیسیون ورزشی شورای شهر مبنی بر احداث یک مجموعه ورز‌شی را تقدیم دکتر پورمند نمود.

سپس سردار ایرانمنش ریس شورای شهر با اشاره به استقبال مهندس سهراب نژاد مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان در شورای تامین شهرستان از مدیر عامل میدکو درخواست نمود تا با اجرای این پروژه کامل ورز‌شی و تفریحی در چند فاز زمینه ایجاد یک زیرساخت ماندگار شهری را برای رفاه کارکنان و خانواده های میدکو و زیسکو به همراه مردم زرند فراهم آورند.

در ادامه علی ضیاالدینی شهردار زرند با اشاره به تعامل خوب شهرداری با مجموعه فولاد دراجرای پروژه فاضلاب شهری احداث مجموعه ورز‌شی را گامی بلند در اجرای مسئولیت های اجتماعی دانست که برگ زرین دیگری از اقدامات مجموعه های صنعتی در زرند خواهد بود.

همچنین حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورا با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان در حوزه ورزش، با‌شگاه فولاد زرند ایرانیان و ضرورت اجرای پروژه ورزشی با اختصاص سرانه ورزش به ایجاد زیرساخت ورزشی از همراهی مجموعه های تحت امر میدکو در حوزه ورزش قدردانی نمود.

در پایان علی اصغر پورمند با تشکر از همراهی مردم زرند و حضور فعال اعضای شورای شهر و شهردار در ارائه خدمات شهری به صورت ویژه از پیگیری ها و گره گشایی های فرماندار جوان و فعال شهر در حل مشکلات صنعتی و معدنی ‌‌شهرستان بویژه مجموعه میدکو قدردانی کرد.

وی درخصوص احداث مجموعه ورزشی اظهار داشت وقتی مردم زرند به سرمایه گذاری این مجموعه اعتقاد و باور دارند ما نیز با اولویت سنجی در کنار مجموعه مدیریت شهرستان و مردم هستیم و با همه مشکلاتی که گریبانگیر حوزه صنعتی و معدنی کشور است برای ایجاد مجموعه ورزشی با در نظر گرفتن اولویت ها و توافقات صورت گرفته بین مسئولین شهرستان با شرکت فولاد و مجموعه های تابعه موافق هستیم و استقبال مینمایم.