در نشست آموزشی قوانین انتخاباتی مطرح شد

تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها، خلافِ قانون است

جلسه آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه اعضای هیات های اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد در این جلسه با تاکید بر بسیج همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، و با مشارکت حداکثری در زرند اظهار داشت: تمامی تلاش مدیریت شهرستان و هیات‌های اجرایی انتخابات در زرند برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون حاشیه است.

وی با هشدار نسبت به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها تاکید کرد: زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت روز قبل از انتخابات آغاز و تا دهم اسفند ادامه دارد و هرگونه فعالیت خارج از این محدوده زمانی تعیین شده ممنوع و تخلف است.

رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر اینکه بر اساس قانون با متخلفان انتخابات در شهرستان برخورد می‌شود گفت: برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در زرند اقدام به تبلیغات زودهنگام نموده اند که این مغایر قانون است.

گفتنی است محمد ایزدی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نیز در این جلسه با تشریح مجموعه قوانین و مقررات انتخابات و موارد جدید اضافه شده به بند های قانونی ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اعضای هیئت های اجرای، بازرسین، نمایندگان فرماندار در حوزه های. رای گیری خواست تا طبق قانون از اعلام نظر، جانبداری سیاسی و تبلیغ به نفع کاندیداها خوداری نمایند.