پس از پذیرش استعفای روزپیکر؛

محسنی سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند شد

پس از پذیرش استعفای روزپیکر سرمربی بندری تیم فوتسال فولاد زرند، وحیدرضا محسنی جوان توانمند ۳۰ ساله زرندی به عنوان سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند معرفی شد.

به گزارش صدای زرند، پس از استعفای عباس روزپیکر، عصر امروز وحیدرضا محسنی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان معرفی شد.

وحیدرضا محسنی جوان توانمند ۳۰ ساله زرندی پس از مذاکره و توافق با مدیر باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان از امروز هدایت تیم فوتسال بزرگسالان را بر عهده گرفت.

محسنی پیش از این سابقه حضور بر روی نیمکت فولاد زرند ایرانیان را به عنوان مربی و سرمربی تیم‌های پایه باشگاه بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است، روز جمعه ۲۹ دی ماه پس از سوت پایان داربی استان کرمان میان فولاد زرند و گهرزمین سیرجان و برتری دو بر صفر سیرجانی ها در زرند، چندین تماشاگرنما به درون زمین مسابقه حمله ور شدند و تعدادی از بازیکنان گهرزمین سیرجان و روزپیکر سرمربی بندری تیم فولاد زرند را مورد ضرب و شتم قرار دادند که عباس روزپیکر پس از رفتار تماشاگران خودی استعفا داد.

گفتنی است، فولاد زرند با ۱۰ باخت، ۴ تساوی و ۵ برد و با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد.

شاگردان وحیدرضا محسنی در هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم صنایع گیتی پسند این شهر که هم اکنون سرنشین لیگ برتر ایران است، می رود.