برگزاری اولین گردهمایی قرآن آموزان طرح رضوان زیسکو

امام‌جمعه زرند: همت زیسکو در ایجاد فضای قرآن آموزی در زرند قابل تقدیر است

اولین گردهمایی قرآن آموزان طرح رضوان زیسکو، روز پنجشنبه، ۲۸ ام دی‌ماه، با حضور امام‌جمعه و فرماندار زرند و سردار حسنی سعدی، مدیر گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، امام‌جمعه زرند در این گردهمایی با اشاره به تلاش‌های زیسکو در ایجاد فضای قرآنی در بین خانواده‌های زیسکو گفت: قرآن برای کسانی که به آن عمل می‌کنند مایه سعادت است و برای آنان که به آیات الهی بی‌توجه هستند مایه خسارت و حسرت می‌شود.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: ایجاد فضای قرآنی در سطح شهرستان زرند، باعث رشد جامعه شود و تلاش فولاد زرند ایرانیان در اجرای طرح رضوان زیسکو قابل تقدیر است و می‌تواند برکات بسیاری برای مردم داشته باشد.

در ادامه، سردار حسنی سعدی، به عنوان مهمان ویژه این مراسم با بیان خاطراتی از تأثیر قرآن در روحیه رزمندگان دفاع مقدس گفت: توجه به قرآن و دستورات آن یکی از رمزهای پیروزی ما در جنگ حق علیه باطل بود.

فرماندار زرند هم در این جلسه با تقدیر از روابط عمومی زیسکو به جهت پیگیری و اجرای طرح قرآنی رضوان، تأکید کرد: اگر فرزندان مان را با معارف قرآن آشنا کنیم، در آینده مدیران، مهندسان و کارگرانی خواهیم داشت که برای پیشرفت اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی با تمام توان تلاش خواهند کرد.

مهندس حسینی نژاد افزود: خانواده‌هایی که برای آموزش قرآن اهمیت قائل هستند، می‌دانند که تربیت فرزندان در سایه قرآن باعث آرامش خانواده‌ها می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی فولاد زرند ایرانیان، طرح رضوان زیسکو از مهرماه آغاز شده و تاکنون بیش از ۹۰ نفر از اعضای خانواده زیسکو از این طرح استقبال و در کلاس های قرآن شرکت کرده اند.

روابط عمومی زیسکو