فرماندار زرند: حل مشکلات روستائیان اولویت دولت است

فرماندار زرند جهت بررسی مسائل و مشکلات روستائیان به دشتخاک رفت.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار روز پنجشنبه به اتفاق مصطفی طاهری زاده بخشدار مرکزی در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از روستای دشتخاک از نزدیک بازدید و با دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا دیدار و به بررسی و ارائه راهکار در حل معضلات این روستا پرداخت.

فرماندار زرند با تأکید بر اهمیت توسعه روستاها اعلام کرد که دولت منافع و نیازهای مردم روستایی را به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین با بیان اینکه که برنامه‌های جدیدی برای توسعه روستاها در دستور کار قرار دارد افزود: طرح های روستایی مانند دشتخاک که با گسترش چشمگیری روبرو گردید باید با چشم انداز یک باغ شهر مورد ارزیابی قرار گیرد.

حسینی نژاد مشکل اصلی این روستا را تامین منابع آب دانست و بررسی و پیگیری حفر چاه و رفع مشکل آب شرب روستای دشتخاک یک دغدغه اصلی است و ضمن تماس با مدیران شهرستانی و استانی شرکت آبفا و صدور دستورات لازم، ضرورت رفع مشکلات آنتن دهی و راه‌اندازی دکل‌ مخابراتی در شهرک امام علی(ع)، ساماندهی ورودی روستا و رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری واگذاری ٧٠ قطعه زمین مسکونی به جوانان روستا توسط بنیاد مسکن از مهم‌ترین مطالبات مردم این روستا طی دیدار با فرماندار بود که پیگیری‌های لازم دراین‌خصوص انجام و دستورات لازم به دستگاه های مربوطه صادر گردید.

photo9195600888 photo9195613235