با رایزنی فرماندار در تهران صورت گرفت :

برگزاری آزمون مجدد برای جذب نیروهای باقیمانده  بومی زرند ویژه نیروگاه زرند

صبح امروز فرماندار زرند با معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی کشور دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در این دیدار سید رضا حسینی نژاد با تقدیر از دکتر کریمی و نگاه ویژه اش به شهرستان زرند در حوزه جذب نیروهای بومی از ایشان خواست در آزمون مجدد برای جذب باقیمانده نیروهای مورد نیاز این نیروگاه که داوطلبین زرندی موفق به دریافت حد نصاب امتیاز نگردیده اند بتوانند در آزمون مرحله دوم شرکت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار  احداث جاده اختصاصی نیروگاه به منظور مدیریت و کنترول ترافیک در پیشگیری از خطرات و حوادث جاده ای  و بهره مندی روستائیان مجاور و در مسیر نیروگاه از یک جاده استاندارد شد.

کاوه کریمی معاون منابع انسانی و پشتیبانی نیروگاه های برق حرارتی کشور با تحسین پیگیری و سماجت فرماندار زرند در جذب نیروهای بومی شهر زرند جهت استخدام در نیروگاه مهتاب کویر از قول مساعد این ‌ شرکت جهت حضور مجدد نیروهای باقیمانده زرند در آزمون مرحله دوم و اولویت استخدام به شرط دریافت حد نصاب امتیاز خبر داد.

این مقام مسئول در حوزه نیروگاه های حرارتی کشور با اشاره به مکاتبه فرماندار پیرامون احداث جاده اختصاصی نیروگاه مهتاب کویر زرند از موافقت مدیرعامل محترم و تامین اعتبار احداث این جاده خبر داد که با معرفی پیمانکار پروژ این جاده در سال آینده احداث می‌گردد.