در شورای ترافیک مطرح شد:

آغاز طرح ایمن سازی تقاطع ریحان شهر قبل از دهه فجر با مشارکت فولاد زرند ایرانیان

جلسه شورای ترافیک شهرستان زرند با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه امور مربوط به طراحی نقشه و مطالعات اولیه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل صورت پذیرفته از آغاز عملیات طرح ایمن سازی تقاطع ریحان شهر پیش از دهه فجر سالجاری با همکاری شرکت فولاد زرند ایرانیان خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت برخورد با رانندگان متخلف در راستای افزایش ایمنی راه ها از تامین یک دستگاه خودرو برای پلیس نامحسوس خبر داد.

فرماندار زرند همچنین با اشاره به حادثه خیز بودن سه راهی یزدان آباد گفت: نقشه های ایمنی این نقطه حادثه خیز جهت طرح در کمیسیون ایمنی راه های استان ارائه گردید و با همکاری شهرداری یزدانشهر و اداره راهداری اجرا خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان زرند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از همراهی شرکت فولاد زرند ایرانیان در ایمن سازی مسیر به حجم بالای تردد محور زرند کرمان محدوده سایت فولاد اشاره نمود و خاطر نشان ساخت : قطعه اول از مسیر ۵ کیلومتری روبروی سایت فولاد با ابزار مناسب و به روز ایمن سازی و به روشنایی شب تجهیز خواهد شد.