دربی فوتسال استان کرمان با حضور تماشاگران؛

۲۹ دی در زرند؛ دربی فولاد زرند و گهرزمین سیرجان از هفته بیستم لیگ برتر فوتسال/ لزوم تامین شرایط برای حضور بانوان زرندی در دربی استان کرمان

دربی فوتسال استان کرمان در جذاب ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر، بین دو تیم فولاد زرند و گهرزمین سیرجان روز جمعه ۲۹ دی ماه جاری با حضور پرشور تماشاگران زرندی برگزار می شود.

به گزارش صدای زرند، دربی کرمان بین تیم های گهرزمین سیرجان و فولاد زرند ایرانیان یکی از بازی های جذاب هفته بیستم لیگ برتر است. جایی که دو تیم با شرایطی متفاوت باید با هم مصاف کنند.

شاگردان عباس روزپیکر در هفته نوزدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم مس سونگون ورزقان رفتند که با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب تیم دوم لیگ برتر شدند. پژمان بهادیوند و ابوالفضل حسینی گل های فولاد زرند و فخیم، جاوید (۳گل)، بهروز عظیمی و حسن زاده گل های مس سونگون را به ثمر رساندند.

تیم فولاد تا پایان هفته نوزدهم و با یک بازی کمتر با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم و تیم گهرزمین سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارند.

حضور بانوان در اماکن ورزشی و استادیوم‌ها به‌عنوان تماشاگر، موضوعی است که به‌تازگی اهمیت بیشتری یافته است. دربی قبلی استان کرمان با حضور بانوان تماشاگر در شهر سیرجان برگزار شد که امیدواریم با تامین شرایط لازم و پیگیری باشگاه ورزشی فولاد زرند ایرانیان مجوز حضور بانوان زرندی جهت تماشای این بازی مهیا شود.

بازی فولاد زرند و گهرزمین سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند به مصاف تیم گهرزمین سیرجان با عنوان دربی استان کرمان می رود.

پخش آنلاین خلاصه بازی مس سونگون ورزقان با فولاد زرند از هفته نوزدهم لیگ برتر:

دانلود

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال پس از هفته نوزدهم:

photo 2024 01 16 10 26 16

برنامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران:

photo 2024 01 16 10 26 20