به همت بسیجیان است که مخابرات زرند در سطح استان دارای رتبه ممتاز می باشد

رئیس اداره مخاربرات زرند: به واسطه تلاش همین عزیزان بسیجی در حال حاضر مخابرات شهرستان زرند در آیتم های مختلف در سطح استان دارای رتبه ممتاز گردیده است.

ریس مخابرات زرندجلسه بسیج مهندسین شهرستان زرند به میزبانی اداره مخابرات زرند در این اداره تشکیل و در این جلسه جمع کثیری از مهندسین بسیجی شهرستان حضور داشتند.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی اداره مخاربرات شهرستان زرند، در آغاز جلسه مهندس محمدی ریاست اداره مخابرات زرند ضمن خیر مقدم به حضار به توضیح اثرات و فواید نیروهای بسیجی در مجموعه مخابرات و اینکه وجود این نیروها باعث شده است که در بحران های مختلف از قبیل زلزله و… بدون کمترین مشکلی این بحران ها را پشت سر بگذارند پرداخت.

وی بیان کرد: به واسطه تلاش همین عزیزان بسیجی در حال حاضر مخابرات شهرستان زرند در آیتم های مختلف در سطح استان دارای رتبه ممتاز گردیده است به طوری که هم اکنون کل شهرستان زرند تحت پوشش تلفن های ثابت کابلی و بی سیم ارزان و همراه اول، ایرانسل و در حال حاضر رایتل نیز نصب و راه اندازی گردیده است.

در ادامه آقای مهندس عربنژاد، شهردار زرند، در خصوص سؤالات مهندسان پاسخ های ارائه و سپس آقای مهندس علوی به مشکلات حوزه شهرستان پرداختند.

در این جلسه همچنین آقای مهندس محمدی ریاست اداره منابع طبیعی نیز برخی از مشکلات و مسائل این حوزه را بازگو کردند.

این جلسه با دعای حضار برای تعجیل در فرج حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و سلامتی مقام معظم رهبری و آرزوی ریشه کنی کلیه گروههای تروریستی و تکفیری خصوصاً داعش به پایان رسید.

انتهای پیام/