در حادثه تروریستی کرمان/

شناسایی هشت شهید اهل شهرستان زرند (+اسامی اولیه شهدای حادثه تروریستی کرمان)

بنا به آخرین خبرهای دریافتی از مسئولین شهرستان زرند و گزارش‌های مردمی، تعداد شهدای قطعی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که اهل شهرستان زرند می‌باشند، ۸ شهید می‌باشند.

به گزارش صدای زرند، احتمالاً ۵ خانم و یک دانش‌آموز پسر ساکن شهرستان زرند در حادثه دیروز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و دو شهید دیگر [احتمالاً مرد] هم که اصالتی زرندی دارند ولی ساکن کرمان بودند نامشان در بین شهدا می‌باشد.

حسن عرب رئیس بنیاد شهید شهرستان زرند در این رابطه بدون گزارش از جنسیت و نام شهدا، تعداد شهدای قطعی که اهل و ساکن شهرستان زرند می‌باشند را ۶ نفر اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون تعداد مجروحین شناسایی شده‌ی اهل شهرستان زرند، ۵ نفر اعلام شده است.

وی همچنین بیان داشت: طبق بررسی که انجام دادیم دو شهید دیگر که اصالت زرندی دارند هم در بین شهیدان حادثه دیروز هستند که این عزیزان ساکن شهر کرمان بوده‌اند و با احتساب این دو شهید تعداد شهدای زرندی ۸ نفر می‌باشند.

عرب، زمان تشییع پیکر شهدای عزیز در شهر کرمان را فردا اعلام کرد و بیان داشت: هنوز در مورد زمان تشییع پیکر شهدا در شهرستان زرند تصمیم قطعی گرفته نشده است ولی احتمالاً شنبه ۱۶ دی ماه برگزار خواهد شد که ۶ شهید که ساکن زرند بودند در زرند تشییع خواهند شد.

اسامی اولیۀ شهدای حادثۀ تروریستی کرمان

photo 2024 01 04 13 42 15

انتهای پیام/

خبرنگار: جواد زمانی