سرعت اینترنت در زرند ده برابر می‌شود!

در نشست فرماندار و شهردار زرند با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان هماهنگی لازم برای اجرای پروژه فیبر نوری در سطح شهر زرند بعمل آمد که بنا به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، اجرای آن افزایش ۱۰ برابری سرعت اینترنت را در پی خواهد داشت.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری جلسه هماهنگی جهت اجرای پروژه فیبر نوری کسب و کارها و منازل شهرستان زرند (fttx)، با حضور سیدرضا حسینی نژاد فرماندار، حسین ساجدی‌فر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان و علی ضیاءالدینی شهردار زرند در محل فرمانداری برگزار شد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند، توسعه پهنای باند و سرعت اینترنت را جهت حمایت از کسب و کارهای اینترنتی بسیار ضروری دانست و افزود: تغییر کسب و کارهای فیزیکی به اینترنتی نیازمند حمایت‌ مسئولان بوده و باید برای تقویت این نوع کسب‌ و کارها برنامه‌ای تدوین ‌شده تا فصل جدیدی از فعالیت‌های شغلی در شهرستان آغاز شود.

او با تاکید بر اینکه حمایت جدی از کسب و کارهای اینترنتی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، خصوصاً شهرداری‌ها، موظف به همکاری و هماهنگی با اداره کل ارتباطات استان جهت اجرای کامل بستر فیبر نوری در شهرستان زرند می‌باشند.

ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با تشکر از حمایت‌های مدیران شهرستان بویژه فرماندار محترم اظهار داشت: پروژه اجرای فیبر نوری شهر زرند در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد که افزایش سرعت اینترنت تا ۱۰ برابر را در پی خواهد داشت.