شنبه دوم دی ماه؛

مردم کرمان با رهبر انقلاب دیدار می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از دیدار جمعی از مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ۳۰ آذرماه در شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: تعدادی از مردم کرمان در آیندۀ نزدیک توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را خواهند داشت.

وی با اشاره به جمعیت استان کرمان گفت: سهمیه ای که به استان داده اند در مقابل جمعیت سه میلیون نفری آن، بسیار کم است و اگر همۀ سهمیۀ ملاقات را به ما می دادند با این جمعیت استان کرمان همخوانی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: تلاش شد که سهمیه ها به گونه ای باشد که ترکیب جمعیتی در دادن سهمیه به مرکز استان و شهرستان ها رعایت شود همچنین سهم خانم ها در این ملاقات قابل توجه است.

وی افزود: ائمه جمعه و فرمانداران از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد زیادی از مردم بتوانند به دیدار مقام معظم رهبری شرف یاب شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: ستاد راهبری برای این دیدار در استان شکل گرفت و کمیته های مربوطه تشکیل شد.

رحمان جلالی با بیان این که سه مدل انتخاب پیشنهاد به دفتر مقام معظم رهبری داده شد، اظهار کرد: پیشنهاد ثبت نام آنلاین مردم برای ملاقات و سپس قرعه کشی بود که این پیشنهاد از سوی دفتر رهبری رد شد لذا میزهای تشکل ها و اقشار مختلف مردمی شکل گرفت و افرادی که یکبار ملاقات با رهبری داشتند در این دیدار نمی توانند حضور یابند.

جلالی ادامه داد: این کاروان فردا جمعه، ساعت ۱۴ از گلزار شهدای کرمان حرکت می کند و روز شنبه دوم دی ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهیم داشت و امیدواریم این اتفاق همچنان تکرار شود و در سال های آینده هم خدمت مقام معظم رهبری شرف یاب شویم.