نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد

انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان که به صورت الکترونیک برگزار شد ۲۳۰ نفر شرکت کردند که نشان از مشارکت ۵۸/۲۳ درصدی اصحاب رسانه دارد.

پس از پایان انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان، در بخش مدیران مسوول، محمدرضا نژادحیدری با ۱۲۷ رأی و فرشاد پگاه با ۸۲ رأی انتخاب شدند و محمدصادق طاهری با ۴۸ رأی به عنوان عضو علی البدل تعیین گردید.

در بخش روزنامه نگاران نیز الهام اتقایی با ۱۰۵ رأی، مریم مرادی زاده ۶۶ رأی و حامد رنجبر قاسمی با ۵۷ رأی به جمع اعضای خانه مطبوعات اضافه شدند و حسن برخورداری پور با ۴۷ رأی به عنوان علی البدل انتخاب شد.

همچنین روح الله بادپروا با ۹۸ رأی و محمد بازمانده خوری با ۵۹ رأی به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند و عبدالرحیم عبدالکریمی نیز با ۵۴ رأی به عنوان علی البدل انتخاب شد.

در بخش خبرگزاری های سراسری نیز داوود میاندهی با ۱۱۳ رأی انتخاب شد و مهدیه السادات هاشمی با ۳۲ رأی به عنوان علی البدل تعیین گردید.

در بخش روزنامه های سراسری سیدرضا میرحسینی با ۱۶۲ رأی بیشترین آراء را از آن خود کرد و حسین پورشیخعلی با ۳۸ رأی به عنوان عضو علی البدل تعیین شد.