آخرین خبرها از اختلال پمپ‌های بنزین کرمان؛ شرکت پخش: مشکل با اولویت‌بندی در حال رفع است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان ضمن تشریح ابعاد مساله اختلال در عرضه سوخت در جایگاه های این استان می‌گوید که رفع مشکل با اولویت بندی، ابتدا در جایگاه های شلوغ‌تر و سپس سایر جایگاه ها درحال انجام است.

به گزارش صدای زرند، از پیش از ظهر امروز اختلال در جایگاه های عرضه سوخت کشور رخ داد که این اختلال دربسیاری از جایگاه ها رفع شده و در مابقی نیز درحال رفع شدن است.

هوشنگ غلامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در این زمینه گفت: اولویت راه اندازی جایگاه ها ابتدا مراکز پرتردد و شهری است و پیش بینی می کنیم با توجه به مسافت زیاد برخی جایگاه ها، در ساعات آتی مشکل در تمامی جایگاه های سوخت استان کرمان برطرف شود.

وی افزود: به دنبال بروز مشکلی که از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز در سامانه هوشمند سوخت جایگاه ها به وجود آمد همکاران ما در استان به صورت میدانی در جایگاه‌ها حضور پیدا کردند و از مجموع ۲۹۵ جایگاه سوخت در استان کرمان ۱۱۳ جایگاه تاکنون(لحظه انتشار خبر) فعالیت خود را از سرگرفتند.

غلامی با بیان اینکه ۱۰۰ جایگاه سوخت استان با سامانه هوشمند سوخت ارتباط دارند تصریح کرد: ۱۳ جایگاه سوخت نیز به صورت دستی فعال شده که در حال خدمات رسانی هستند و مشکل مابقی جایگاه نیز توسط کارشناسان در ساعات آینده حل می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: جایگاه هایی که به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند هیچ مشکلی در ارتباط با سوخت گیری با کارت ندارند و در جایگاه هایی هم که به صورت دستی فعال شده اند افراد می توانند با کارت جایگاه سوخت گیری انجام دهند.

گفتنی است، از پیش از ظهر امروز فعالیت جایگاه‌های سوخت در استان کرمان همراه با سراسر کشور به دلیل اختلال در سامانه هوشمند سوخت، با مشکل مواجه شد و عرضه سوخت نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت.

خبرنگار خبرگزاری ایرنا کرمان در حضور میدانی خود از چند جایگاه سوخت در شهر کرمان بازدید کرد که نتیجه مشاهدات نشان داد جایگاه های پرجمعیت تر تا حدود یکساعت از بروز اختلال درحال رفع مشکل بودند و سوختگیری نیز به حالت عادی بازگشته بود.

آنطور که برخی جایگاه داران اظهار داشتند اختلال در برخی از جایگاه های شلوغ حدود یک ساعت بیشتر نبوده و پس از برطرف شدن مشکل، افراد با کارت شخصی خود می توانند سوختگیری کنند، اما در برخی جایگاه ها نیز همچنان عرضه سوخت بدون کارت جایگاه انجام می شود و کارشناسان شرکت ملی پخش درحال رفع مشکل و اختلال هستند.

در نتیجه اختلال در سوخت گیری، در بیشتر جایگاه ها شاهد افزایش صف خودروها بودیم که با رفع مشکل، صف ها نیز درحال کاهش هستند.