حضرت زهرا(س) در جریان سقیفه کار رسانه ای کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت: حضرت زهرا(س) در جریان سقیفه کار رسانه ای کرد در راستای روشنگری ، بصیرت افزایی و آگاهی مردم گام برداشت.

به گزارش صدای زرند، گردهمایی فعالان فضای مجازی و‌ دوره توانمند سازی گردان های سایبری کوهبنان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان و جمعی از بسیجیان در نماز خانه مدرسه پروین اعتصامی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده افزود: در حوادث رسانه ها می توانند واقعیت ها یا غیر واقعیت ها را بیان کنند در حالی که فضای مجازی بیشتر بر روی ذهن افراد کار می کند.

وی ادامه داد: یکی از بحران ها پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) جریان سقیفه بود که حضرت زهرا (س) برای عبور از این بحران با تمام وجود ایستادگی کرد و جانش را فدا نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت: حضرت زهرا(س) در جریان سقیفه کار رسانه ای کرد در راستای روشنگری ، بصیرت افزایی و آگاهی مردم گام برداشت.

وی خاطر نشان کرد:حضرت زهرا (س) برای تک تک افراد جامعه ظلمی که به مولای متقیان وارد شده بود بیان کرد و در حقیقت بهترین رسانه زمانه خود بود.

حجت الاسلام هنرهوده گفت: دشمن تلاش می کند در رسانه ها جای امام و ماموم را جابجا کند تا به راحتی بتواند واقعیت ها را وارنه جلوه دهد و به اهداف شوم خود برسد.

وی بیان داشت: فعالان فضای مجازی باید واقعیت ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مردم بیان کنند تا دشمن فرصت نکند واقعیت ها را وارونه جلوه بدهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: در رسانه باید همانند بی بی دو عالم و فرزندانش روشنگری کنیم در حالی که دشمن با تمام وجود در این فضا فعالیت می کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با بهره جستن از فضای مجازی در صدد هست با تبلیغات سو حضور مردم در کنار صندوق های رای کم رنگ شود وظیفه ما آگاهی دادن به مردم است زیرا ریشه انتخابات نظام جمهوری اسلامی است.

نامجو کوهبنانی