در حاشیه کارگاه آموزشی برش نقشه مهندسی فرهنگی استان کرمان

برنامه واحد ۵ شهرستان برای جاده سازی مشترک

در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان های شمال استان که در رفسنجان برگزار گردید، پنج فرماندار شمال استان به اتفاق معاون اداره کل راه و شهرسازی برای محورهای مواصلاتی مشترک به مطالبه ای مشترک رسیدند.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در این باره گفت: با توجه به فرصت پیش آمده و حضور فرمانداران شهرستان های رفسنجان، کوهبنان، راور، انار و زرند در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان های شمال استان، از معاون اداره کل راه و شهرسازی خواستیم تا با حضور در حاشیه این همایش و رسیدن به یک مطالبه مشترک نسبت به ایجاد، تقویت، تعریض و دو بانده سازی جاده های مشترک در محدوده این ۵ شهرستان پیشنهاداتی را به عنوان یک درخواست مشترک جهت تصویب در برنامه های سال ۱۴۰۳ مطرح گردید.

وی اظهار داشت در این راستا مقرر گردید با دفاع مجموعه استان این پیشنهادات در اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی لحاظ گردد تا راه های روستای هم مرز در محدوده شهرستان های یاد شده به جاده های استاندارد بین شهرستانی تبدیل گردد.

حسینی نژاد ابراز امیدواری نمود با تصویب این پیشنهادات آرزوی دیرینه مردم منطقه بویژه روستائیان و شهرهای هم جوار در استفاده از یک مسیر جاده ای استاندارد محقق شود.

روابط عمومی فرمانداری زرند