همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س)

یادواره ۱۷۹ شهید شهرستان کوهبنان و ۷ شهید گمنام برگزار شد

همزمان با شام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) یادواره ۱۷۹ شهید شهرستان کوهبنان و هفت شهید گمنام با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، فرمانده انتظامی شهرستان ،مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون ، بسیجیان و خانواده معزز شهیدان با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مداحی رحمان مهدی پور در حسینیه سیدالشهدا (ع) به همت ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان کوهبنان برگزار گردید.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مسئولین و مردم ولایت مدار ، بسیجی و انقلابی کوهبنان گفت: طبق ۷۵ روز در حقیقت روز و شب سختی بر مولا گذشت در حالی که سخت ترین شب برای مولای متقیان شب شهادت گل مطهر نبوی بود.

وی ادامه داد: عمر بی بی دو عالم کوتاه بود در حالی که ۱۸ سال عمر شریف حضرت بود که ۹ سال در طفولیت ، دوره ای در زندگی با مولا و دوره ای بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) بود.

امام جمعه موقت تهران افزود: ۹۵ روز دوره ای بود که بی بی دو عالم از ولایت مداری گفت و در نهایت فدایی ولایت شد.

وی بیان داشت: حضرت زهرا (س) می دانست انتهای مسیری که می رود شهادت هست پس آرام نداشت چون پیامبر اکرم(ص) این نوید را به او داده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی بی دو عالم برای این‌که حربه را از دست دشمنان مولا بگیرد آرام نگرفت از طرفی می خواست به پیروان پیامبر بفهماند در موضوع ولایت جای تقیه نیست و باید تا آخرین نفس مدافع ولایت بود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) مسیر را نشان داد که ولی را تنها نگذارید لذا مردم باید به سراغ امام بروند اما مردم آن دوران حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند.

آیت الله خاتمی گفت: حضرت زهرا (س) به ما آموخت که ولی را تنها نگذارید در عرصه دین و ولایت حضرت زهرا (س) و فرزندش امام حسین (ع) نشان دادند که جای تقیه نیست .

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته سنگ تمام گذاشنند زیرا دین و ولایت را تنها نگذاشتند در تمام عرصه ها خصوصا نهم دی ، جواب دادن به فتنه ۸۸ ، پایان دادن به اغتشاشات پاییز سال گذشته مردم آمدند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در جریان اغتشاشات گذشته بدخواهان ناکام ماندند زیرا مردم به آنان جواب منفی دادند ولی توطئه ها ادامه دارد دشمنان تلاش دارند تا انتخابات در فضای سرد و بی رمق برگزار شود.

وی تاکید کرد: توطئه آینده دشمنان این است که ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظامی اسلامی مبدل کنند لذا باید هوشیار بود با حضور در انتخابات به میهن و وطن خدمت کنیم چون مساله حضور در انتخابات مساله اول ماست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با حضور مردم باشکوه ترین انتخابات در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد لذا باید نماینده ای که شیفته خدمت ، گره گشای کار مردم ، انقلابی و خدوم باشد انتخاب شود.

وی ادامه داد: در عرصه انتخابات در واقع انتخابات خبرگان مساله ای مهم است کسانی که رهبر را انتخاب می کنند مقام‌ معظم رهبری راه و مسیر ،عرفان و اخلاصش همگی همانند حضرت امام (ره) هست.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: در فاطمیه مقام‌ معظم رهبری روضه خوانی دارند چون‌گره گشای مشکلات است.

وی بیان داشت: در جریان غزه کودکان بیگناه را کشتند اما شعار ما این است که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ام القرای جهان اسلام ایران است که از مردم مظلوم غزه حمایت می کند.

وی تاکید کرد: ما تا آخرین نفر ، نفس و قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده ایم.

انتهای پیام/