رئیس اتاق کرمان:

فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی پسته حمایت شود

رئیس اتاق کرمان در نشست با نماینده مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری گفت: شرکت های بزرگ توانمندی لازم برای استفاده از تکنولوژی و ابزارهای فناورانه را دارند و در این بین شرکت های کوچک و متوسط به عنوان میانۀ گمشده در فناوری و نیازمند بالندگی هستند و باید به آن ها بیشتر کمک شود.

به گزارش صدای زرند، سیدمهدی طبیب زاده با اشاره به اینکه متولی اصلی حمایت های فناوری از مجموعه های مختلف باید مشخص باشد، افزود: از مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری درخواست داریم به حمایت از برخی پروژه های فناورانه در قالب پوشش ریسک اجرای آن ها کمک کند که در استان کرمان می توان در این زمینه به دانش و فناوری ایجاد شده برای جلوگیری از سرمازدگی محصول پسته اشاره کرد که در مرحلۀ اول اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: اتاق کرمان آمادگی لازم برای تهیۀ مدل حمایت از پروژه های فناورانه را برای حفظ سرمایه های کرمان دارد و در این حوزه کمک خواهد کرد.

طبیب زاده در این نشست همچنین بیان کرد: اتاق کرمان برای حفظ جایگاه والای خود در گذشته، خود را مجهز به حرف حساب، کارشناسی شده و تخصصی کرد و در این زمینه از پژوهش ها و تحقیقات کاربردی بیشترین بهره را برده است.

وی یادآور شد: بخش خصوصی مسیر خود را با پشتوانۀ کارشناسی انتخاب کرده و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری می تواند در تحقق اولویت هایی مانند بهبود فضای کسب و کار، رفع مشکلات نظام اقتصادی کشور و برخی معضلات خاص در بخش های مختلف کمک کند.

انتهای پیام/