در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح شد:

پخش مستقیم همایش پیاده روی زرند ۱۰ آذر از شبکه ۳

کمیسیون فرهنگی این شورا با حضور اعضا پیرامون برگزاری برنامه های فرهنگی همایش پیاده روی در سالن جلسات ‌شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، حامد اسلامیت ریس کمیسیون ورزشی و فرهنگی شورا از موافقت فدارسیون ورزش های همگانی کشور و آنتن شبکه سوم سیما جهت پخش مستقیم همایش پیاده روی زرند در جمعه ۱۰ آذر ماه خبر داد.

وی گفت مقرر است با هماهنگی شهرداری و هیئت ورزش های همگانی تدارک ویژه ای برای برگزاری این مراسم ارزشمند دیده شود و در این راستا برگزاری برنامه های جانبی فرهنگی که می تواند در مبحث آموزش شهروندی و معرفی شهر زرند موثر باشد در اولویت قرار گیرد.

در این نشست سید عباس تهامی نایب ریس شورای شهر و دکتر زمانی عضو شورای شهر با تقدیر از برنامه ریزی های صورت گرفته پیشنهاداتی در خصوص برنامه های فرهنگی پیش رو و برنامه های مختص همایش پیاده روی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساندند.

گفتنی است همایش پیاده روی دهم آذر ماه چهارمین همایش پیاده روی است که در هفت سال گذشته به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و این آمار یک رکورد استانی و کشوری در تعداد برگزاری برنامه های از این دست میباشد.

انتهای پیام/