نگاه به اصطلاح ترحمی استکبار جهانی مدعیان دروغین حقوق بشر به بعضی از سیاست زده های داخل کشور را در فتنه سال قبل دیدید؟

امروز هم وقایع غزه را می بینید! این همان قاب است فقط چهره ی پلید و استکباری انها را به جهانیان نمایش می دهد.

به گزارش صدای زرند، سرگرد احمد قاسمی در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جهاد تبیین دبیرستانهای دخترانه (شاهد- طلیعه هدایت، و دبیرستان کوثر) گفت: همان چشمانی که نگاه ترحمی به مردم ایران داشت و مدعی حقوق زنان و دختران ایرانی بود از هر مژه آن قطره قطره خون زنان و کودکان بی گناه غزه به زمین می ریزد.

دستان دورغین حمایت آنها امروز با پنجه ای آهنی و بمب های یک تنی در حال نسل کشی مسلمانان است آن بصیرتی که رهبر فرزانه ی انقلاب در دشمن شناسی جنگ شناختی فرمودند مصداق همین است.

این کارشناس ارشد فعال در حوزه ی پیشگیری اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه های دشمن در بحث فرهنگی و تغییر سبک زندگی اشاره و گفت: اشکِ تمساح مجریان و گردانندگان شبکه های رسانه ای خارجی در فتنه ی سال قبل از روی ناراحتی نبود. پشت برده ی این سناریو پی ریزی خدشه دار نمودن حیا و عفت یک بانوی مسلمان و دختر ایرانی در حال بنا نهادن بود که با آگاهی و بصیرتِ هسته های انقلابی و شما دانش آموزان این حرکت در نطفه خفه شد‌. شما در وصیت نامه ی شهداء پایانی را نمی خوانید که سفارش: خواهرم مواظب حجاب خود باشید درج نشده باشد‌.

وی در بخش پایانی صحبت خود آسیب اجتماعی را هم ضربه ی روحی و روانی به فرد و هم به بدنه ی جامعه تلقی و از دانش آموزان خواست در مجالس ، مراسمات ، تولد ها حضور در کافی شاپ ها خود مراقبتی را سر لوحه ی کار و از مراوده با افراد ناباب در انتخاب دوست پرهیز ، فضای مجازی را با سواد مجازی دنبال و هیچ وقت آن را محیط امن برای بارگذاری اطلاعات شخصی خود ندانند.

انتهای پیام/