پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زرند به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

مهندس علی ضیا الدینی شهردار زرند و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی میلاد حضرت زینب و روز پرستار را تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بی شک تعیین سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار، ادای احترام به شیرمردان و شیر زنانی است است که با مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاش شان وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

نام گذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، یادآور ارزش تلاش ‌های بخشی از افراد جامعه است که اندیشه ای جز التیام آلام و رنج های جسمی و روحی بیمار نداشته و قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار که روز و شب در سراسر میهن عزیزمان در حال خدمت به هموطنان هستند، امری ضروری است.

جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در طول سال، گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

اینجانبان ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت زینب کبری(س)، این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران بویژه پرستاران پرتلاش شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده و فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش های بی شائبه و زحمات شبانه روزی این عزیزان در ارائه خدمات درمانی به بیماران صمیمانه سپاسگزاری می نمائیم.

علی ضیاء الدینی – شهردار زرند

عباس ایرانمنش – رئیس شورای اسلامی شهر

انتهای پیام/