در شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

فرماندار زرند: با اشراف به قانون بسیاری از مشکلات اسنادی ادارات قابل حل است.

شورای اداری شهرستان زرند با حضور مدیر کل دیوان محاسبات، فرماندار و امام جمعه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، “سید رضا حسینی نژاد” در این جلسه با تشکر از حضور دکتر کاشی به گوشه ای از مشکلات ادارات پیرامون اسناد مالی، تسهیل در گردش کار اسناد و چگونگی فرایند حفظ اعتبارت اشاره نمود و از مدیران ادارات خواست از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را داشته باشند تا با اشراف به قانون بتوانند بر بسیاری از مشکلات اداره خود در تکمیل اسناد و اعتبارات فائق آیند.

در ادامه دکتر کاشی مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان با تقدیر از فرماندار شهرستان در خصوص برگزاری این جلسه به فرصت‌های پیش روی ادارات در جذب منابع مالی اشاره نمود؛ وی یکی از این فرصت‌ها را حضور هوشمندانه ادارات بویژه شهرداری ها در بحث بازآفرینی شهری عنوان نمود.

ایشان با تشریح برخی از قوانین و عدم آگاهی و پیگیری از مدیران ادارات خواست تا با آگاهی کامل پیرامون انجام امورات مالی، تفاهم‌نامه‌ها، عقد قراردادها و اقدامات مشترک بین دستگاهی، توان خویش را بکار گرفته تا از بروز تخلفات در این حوزه بسیار مهم جلوگیری گردد.

در پایان این جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف شهرداری ها، دهیاری ها و سالن‌های ورزشی و پروژه‌های ناتمام و چگونگی انتقال مدیریت آن به شهرداری‌ها جهت اتمام پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/