گلایه مندی فرماندار زرند از وضعیت کتابخانه ارشاد

به مناسبت آغاز هفته کتاب نمایشگاه کتاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر گردید و در حاشیه بازدید فرماندار و امام جمعه از سالن مطالعه کتابخانه علامه حلی جمعی از اعضای این کتابخانه مشکلات و کمبود های این مکان را مطرح نمودند.

به گزارش صدای زرند، “سید رضا حسینی نژاد” فرماندار شهرستان زرند پس از استماع گلایه مندی اعضای کتابخانه از مدیر اداره کتابخانه های شهرستان خواست اقدامات مقدماتی در جهت آرامش اعضای کتابخانه در زمان مطالعه ظرف مدت یک ماه اینده انجام گیرد.

وی همچنین از مدیر سازمان تبلیغات اسلامی خواست تا با بررسی لازم نسبت به شناسایی مساجد و تکایا که ظرفیت ایجاد کتابخانه و سالن مطالعات را دارند را به انجام رساند تا با هماهنگی لازم با مجموعه های استان، کانون های مساجد و اداره کل امور کتابخانه ها زمینه تجهیز این اماکن در آینده ای نزدیک فراهم گردد.

گلستانی ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه نمایشگاه کتاب شهرستان با هزار عنوان کتاب در ده هزار جلد دایر گردیده و ابراز داشت تمامی کتاب های این نمایشگاه که در حوزه های مختلف کودک و روانشناسی میباشد با تخفیف پنجاه درصدی در اختیار علاقه مندان کتاب قرار میگیرد.

انتهای پیام/