با همت شهرداری زرند/

افتتاح و بهره برداری از کارخانه آسفالت «برکت شهداء» در زرند

کارخانه آسفالت شهرداری زرند پنجشنبه 25 آبان ماه با حضور جمعی از مقامات استان و مسئولین شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

کارخانه آسفالت شهرداری زرند پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور جمعی از مقامات استان و مسئولین شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مدیران اجرائی شهرستان زرند کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی برکت شهدای شهرداری زرند به بهره برداری رسید.

مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند در ابتدای این مراسم  ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در این آئین باشکوه افتتاح این پروژه مهم صنعتی را نتیجه تلاش شبانه روزی معاونین و همکاران مجموعه شهرداری و نیز همیاری اعضای محترم شورای شهر و جمعی از مسئولین به ویژه فرماندار برشمرد و به اهمیت موضوع زیست محیطی در فرآیند تولید کارخانجات آسفالت اشاره نمود و تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در احداث کارخانجات جدید آسفالت توجه شده است موضوع تامین کیفیت بالای آسفالت و همچنین موضوع زیست محیطی است به طوری که کارخانه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد آلایندگی بسیار تا بسیار پایینی دارد.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه افزود: در سایه همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری این اقدام قابل تحسین و تقدیر است و امیدواریم شاهد برکات آن در آسفالت معابر شهر زرند باشیم.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان که در این آئین حضور داشت، طی سخنانی با اشاره به زمینه‌های درآمدزایی شهرداری در حوزه‌های معادن و گردشگری گفت: در کنار تأسیسات پایدار، ایجاد کارخانه آسفالت با سیستم‌های نوین و فرآیند جدید فاقد آلایندگی حتماً برای مجموعه شهرداری درآمدزایی خواهد داشت که امیدواریم نتیجه این اقدام را هرچه زودتر در کف کوچه و خیابان‌های شهر شهیدپرور زرند ببینیم.

وی با ابراز خرسندی از این اتفاق در شهر زرند به وجود همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری زرند اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت، اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که در استان با الحاق اراضی مورد نیاز به میزان حدود ۳۵۰۰ هکتار مشکلی در کمبود زمین نیست و در همین راستا طبق قانون شهرداری برای تسطیح و آماده‌سازی اراضی ضمن همکاری می‌تواند درآمدزایی لازم را کسب کند.

شایان ذکر است، در خاتمه این مراسم از مهندس ولی خانی معاون فنی شهرداری زرند با اهداء لوح تقدیر تجلیل لازم بعمل آمد.

Asfalt SZ00012 Asfalt SZ00013 Asfalt SZ00014 Asfalt SZ00015 Asfalt SZ00016 Asfalt SZ00011

انتهای پیام/