پیام تسلیت مسئولین در پی درگذشت والده مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان

مسئولین استان کرمان در پی درگذشت والده مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان طی پیامی تسلیت گفتند.

مأَصَابَ مِن مُّصِیبَهٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ

بدانید که هیچ مصیبتی به شما نرسد مگر بفرمان خدا و هرکه به خدا ایمان آورد خدا دلش را به مقام رضا و تسلیم هدایت کندو خدا بر همه عالم آگاه است.( التغابن آیه ۱۱)

جناب آقای حاج علی مهدی آسا

مستشار محترم دادگاه تجدیدنظر استان کرمان

سلام علیکم

با نهایت تأسف و تأثر خبردار شدیم مرحومه حاج بی بی علیزاده والده مکرمه تان دار فانی را وداع گفته و به معبود خویش پیوستند، درگذشت آن انسان شایسته و وارسته را به جنابعالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. رحمت واسعه، غفران الهی و علو درجات برای آن مرحومه و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر ی جمیل و اجری جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ابراهیم حمیدی – رئیس کل دادگستری استان کرمان

————————-

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای علی مهدی آسا: جانباز دوران دفاع مقدس و مستشار محترم دادگاه تجدید نظر استان کرمان

درگذشت والده گرامیتان مرحومه مغفوره «گل بی بی علیزاده» که مظهر ایمان و ادب و پاکی و پرورنده فرزندان بزرگواری چون شما است موجب تالم و تاثر گردید.

اینجانبان به نمایندگی از قضات و کارمندان دستگاه قضایی زرند مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مادر مومنه و پرهیزکار غفران و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان به ویژه حضرتعالی که اهل صبر و توکل هستید، شکیبایی بیش از پیش و سلامتی مسالت می نماییم.

ابوالفضل فرحبخش – رئیس دادگستری شهرستان زرند

رضا یعقوبی – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

انتهای پیام/