استاندار با انتشار پستی در اینستاگرام خواستار شد؛

مردم کرمان پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام کنند

استاندار کرمان در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده که مردم می توانند درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این صفحه با او در میان بگذارند.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار در این باره نوشت: دیروز از طریق سامانۀ ارتباطی مردم و مسئولین (سامد) پاسخگوی تعدادی از هم استانی های عزیزمان بودم اما به دلیل زمان محدود و تماس های متعدد امکان شنیدن و پاسخ به همۀ تماس ها نبود. وی افزود: از طریق همین بستر به عنوان یکی از راه های ارتباطی پیام های شما را می خوانم تا درخواست ها و پیشنهادات و انتقادات شما را پیگیری کنم.

این پست صبح روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه بارگذاری شده و پس از هفت ساعت حدود ۱۵ کامنت برای استاندار نوشته شده است. در این متن اما دربارۀ سازوکار رسیدگی به پیام هایی که مردم می نویسند و پیگیری پاسخ ها توضیحی داده نشده است.

در همین حال، یکی از دنبال کنندگان فداکار در اینستاگرام برایش نوشته: به آقای استاندار بگویید که سیل بندهای جنوب کرمان را تکمیل کنن. امسال دوباره مردم رو سیل نبره و چند میلیارد خسارت به بار نیاره.

فرد دیگری کامنت گذاشته: لطفا در مورد معدن مناطق رمون و بحرآسمان از توابع بخش ساردو با مردم از نزدیک گفت وگو کنید و نگذارید نگرانی در بین طوایف ایجاد شود. چون واقعا زندگی پایین دست نابود می شود.

یکی دیگر از هم استانی ها برای استاندار نوشته: طبق قانون شماره ۱۴ معادن تبصره شش و قانون مسئولیت اجتماعی معادن، مسئولیت اجتماعی معادن باید فقط در شهرستان های حوزۀ معادن هزینه شود و طبق هیچ قانونی مسئولیت اجتماعی شرکت مس شامل شهرستان کرمان نمی شود. لطفا حق مردم شهیدپرور رفسنجان را برگردانید.

در کامنت دیگری خطاب به استاندار آمده: لطفا بفرمایید تکلیف فاضلاب مسکن های مهر جیرفت را روشن کنن که دیگه جایی برای حفر چاه باقی نمونده. همچنین گازکشی. واقعا ظلمه که (ساکنان این واحدها) یک کپسول رو روی دوش بذارن و شش، هفت طبقه بالا بیان. با مسئولین جیرفت در این باره صحبتی بکنید.

اگرچه این اقدام استاندار در شنیدن بی واسطۀ حرف های مردم نیکوست اما ضروری است ایشان ارتباط خود با رسانه ها و مطبوعات را هم تقویت و همزمان رسانه های استان را نیز رصد و مسائلی که مطرح می شود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/