مسیر فیدکوئیه به بیدان در کوهبنان بزودی آسفالت و بهره برداری خواهد شد

فرماندار کوهبنان گفت: بر اساس قول پیمانکار مسیر شش کیلومتری فیدکوئیه به منطقه بیدان کوهبنان بزودی آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق سرپرست معاونت و بخشدار مرکزی کوهبنان از جاده در حال احداث فیدکوئیه به منطقه بیدان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار، ساخت پل و ابنیه قرار گرفتند.

در این بازدید فرماندار کوهبنان گفت: راه های مواصلاتی در توسعه و پیشرفت روستاها و شهرها نقش مهم و اساسی دارند و باعث رونق اقتصاد و اشتغال می شوند.

وی یادآور شد: با مساعدت نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری روکش آسفالت جاده از دهستان خرمدشت کوهبنان تا زرند در ۴ فاز با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون دو فاز آن اجرایی شده است.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: در بودجه سال آینده مبلغی جهت مطالعه، تعریض و آسفالت جاده بیدان به حسین آباد و ورودی روستای بیدان تخصیص داده می شود.

وی همچنین از تخصیص بودجه برای مطالعه و تعریض جاده بیدان به کهن خبر داد و افزود: امیدواریم با احداث این مسیر ارتباط مردم منطقه باروستاهای استان یزد سهل تر شود.

توکلی تاکید کرد: بر اساس قول پیمانکار مسیر شش کیلومتری فیدکوئیه به منطقه بیدان بزودی آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه امین سلاجقه پیمانکار جاده گفت: در پروژه احداث جاده فیدکوئیه به بیدان در طول شش کیلومتر ۱۵۰ هزار متر مکعب خاک برداری و ۶۰ هزار متر مکعب خاک ریزی انجام شده است.

وی ابراز داشت: در طول مسیر ۲۳۰ متر آب روی یک متری و سه دهنه آب روی سه متری احداث شده و احداث سه دهنه پل در ورودی بیدان در دستور کار قرار دارد.

سلاجقه ابراز داشت: ۲۷۰ متر مکعب دیوار هدایت آب های سطحی ، ۱۵۰ مترخروجی پل انجام شده است.

وی بیان داشت: ده هزار متر مکعب زیر اساس انجام شده و از مسیر شش کیلومتری ۲۲۰۰ متر آسفالت شده و ۳۸۰۰ متر باقی مانده مسیر تا آذر ماه آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/