در گفتگو با فرماندار زرند:

بیش از ۸۰ درصد داوطلبین تایید صلاحیت شدند / عدم احراز به معنای رد صلاحیت نیست

فرماندار شهرستان زرند از تایید صلاحیت بیش از ۸۰ درصدی داوطلبین کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان خبر داد و بیان داشت: به دلیل عدم ارسال برخی مستندات و مدارک، تعدادی از داوطلبین عدم احراز دریافت نمودند که این به معنای رد صلاحیت نیست.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “سیدرضا حسینی‌نژاد” فرماندار زرند گزارشی از روند پایان تایید صلاحیت داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی شهرستان ارائه نمود.

وی با بیان اینکه قریب به هشتاد درصد داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند و کوهبنان مهر تایید صلاحیت خود را در هیئت اجرایی این دو شهرستان دریافت نموده اند، خاطرنشان ساخت: افرادی که عدم احراز دریافت نمودند می‌توانند همزمان با افراد رد صلاحیت شده به صورت غیرحضوری و از طریق نشانی الکترونیکی (https://keshvar.moi.ir) نسبت به ثبت اعتراض خود برای رسیدگی در هیات نظارت استان اقدام نمایند.

حسینی زمان ثبت اعتراض را ۴ روز و از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۱ تا ۱۴۰۲/۸/۲۴ و از ساعت ۸ تا ۱۸ اعلام کرد و بیان داشت: داوطلبان برای ثبت اعتراض خود از قسمت “میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب)” ستاد انتخابات کشور اقدام نمایند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ۷۰ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند و کوهبنان یک نفر انصراف خود را به ثبت رسانده و قریب به هشتاد درصد افراد یاد شده تایید صلاحیت خود را دریافت نمودند و امیدواریم در مرحله بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان که از پنج شنبه همین هفته تا ۱۴ دی ماه ادامه دارد، زمینه حضور حداکثری مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان همگام با سراسر کشور فراهم گردد.

انتهای پیام/