به همت سازمان آتش‌نشانی زرند انجام شد؛

آموزش‌ اصولی ایمنی به ۵۳۰۰ شهروند زرندی

از ابتدای امسال بیش از 5300 نفر از جوانان، دانش آموزان و علاقمند به مباحث ایمنی، آموزشهای امداد و نجات و اطفاء حریق را فرا گرفتند.

به گزارش صدای زرند، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از آموزش بیش از ۵۳۰۰ نفر از جوانان و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان از ابتدای امسال به صورت اصولی خبر داد و گفت: یکی از اهداف ما از برگزاری این دوره های آموزشی بالا بردن سطح آگاهی کارکنان در زمینه پیشگیری، ایمنی و مقابله با آتش سوزی می باشد.

“مرتضی بخشی” از انجام آموزشهای مقدماتی به دانش آموزان نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی مدارس شهرستان و اداره آموزش و پرورش تا کنون بیش از ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان در پایه های مختلف مسائل امدادی را فرا گرفته اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه در دوره های برگزاری کلاس های ایمنی بیش از ۳۲۰ نفر از جوانان شرکت داشتند تصریح کرد: در این دوره های آموزشی شرکت کنندگان ضمن آشنایی با تجهیزات اطفاء حریق و کسب آمادگی در مواقع ضروری در دو بخش تئوری و عملی طی ۳۶ ساعت زیر نظر کارشناس سازمان ایمنی و آتش نشانی ، آموزش های لازم در خصوص موضوعات مربوط به ایمنی حریق و نحوه مقابله با حوادث آتش سوزی و اطفای آن را فرا می گیرند.

وی افزود: شهروندان می توانند جهت استفاده از این کلاسها همه روزه به ایستگاه شماره یک واقع در بلوار ۸ شهریور مراجعه و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/