پایان راند اول تایید صلاحیت ها در هیئت اجرایی

انتخابات در زرند پُر شورتر از همیشه برگزار خواهد شد

آخرین جلسه هیئت اجرایی شهرستان با حضور فرماندار، دادستان، ریس شورای نظارت و اعضای هیئت اجرایی شهرستان زرند در سالن فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، “سید رضا حسینی نژاد” فرماندار زرند با بیان اینکه رسالت اعضای هیئت اجرایی در مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند و کوهبنان به پایان رسید و هیئت اجرایی با نهایت دقت و امانتداری پرونده های داوطلبین را مورد بررسی و تحقیقات قرار داد و نتیجه در سامانه انتخابات وزارت کشور بارگزاری گردید.

ریس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان زرند افزود: با قرار گرفتن نتیجه تایید یا رد صلاحیت داوطلبین انتخابات در سامانه وزارت کشور، این افراد می‌توانند در صورت رد صلاحیت نسبت به ثبت اعتراض برای رسیدگی در هیات نظارت استان، به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی https://keshvar.moi.ir از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۱ تا ۱۴۰۲/۸/۲۴ و از ساعت ۸ تا ۱۸ اعتراض خود را وارد نمایند و هیئت نظارت استان به مدت ۵۰ روز مرحله دوم بررسی صلاحیت داوطلبین را به انجام می‌رساند.

ایشان ابراز امیدواری نمود با توجه به پایان مرحله اول تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات در مجلس شورای اسلامی و نتایج حاصله، مصمم هستیم تا انتخابات را پُر شور تر از همیشه برگزار نماییم.

انتهای پیام/