دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بهرمان رفسنجان با شهردار زرند

مهندس مختاری شهردار و اعضای شورای شهر بهرمان با مهندس على ضياء الدينى شهردار و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند دیدار و سپس از کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در حال افتتاح شهرداری بازدید بعمل آوردند.

به گزارش صدای زرند به نقل روابط عمومی شهرداری زرند؛ شهردار و اعضای شورای شهر بهرمان نوق با حضور در شهرداری زرند با مهندس ضیاءالدینی شهردار و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار که به منظور تبادل نظر درباره اجرای پروژه ها و همکاری های مشترک و بازدید از کارخانه آسفالت در حال افتتاح شهرداری زرند صورت گرفته بود،شهردار و رئیس شورای شهر زرند ضمن عرض خوش آمد و خیر مقدم به مهندس مختاری و همراهان با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیتهای مدیریت شهری به بحث درباره راهبردها و بودجه های لازم برای اجرای پروژه کارخانه آسفالت مدیریت شهری زرند پرداختند.

مدیران ارشد دو شهرداری پس از این دیدار و نشست صمیمی، با حضور در محل اجرای پروژه کارخانه آسفالت و تاسیسات ماسه‌شویی شهرداری زرند از بخش‌های مختلف این کارخانجات بازدید کردند.

در این بازدید که حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز حضور داشت مهندس ضیاالدینی شهردار و معاونت عمرانی شهرداری مهندس ولی خانی، جزئیات فنی و عملیاتی کارخانه را به شهردار و اعضای شورای شهر بهرمان معرفی کرده و ایشان از نزدیک با جزئیات فنی و عملکرد این پروژه آشنا شدند.

شهردار و اعضای شورای شهر بهرمان نوق نیز ضمن تمجید از تلاش های مهندس ضیاءالدینی و شورای شهر زرنددر بهبود بخشی و نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های شهری، ارتباط خوب و صمیمی شهردار و رئیس شورای شهر زرند را تحسین کرده و ابراز امیدواری کردند که این دیدارها به تقویت همکاری های بین دو شهرداری منجر گردد.

شایان ذکر است کارخانه آسفالت شهرداری زرند در روزهای آینده به بهره برداری می رسـد.

انتهای پیام/