حضور پرشور مسئولین و مردم شهرستان کوهبنان در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان

همزمان با سراسر کشور مسئولین و مردم شهرستان کوهبنان در یوم الله ۱۳ ابان برای اعلام انزجار از آمریکا و هم پیمانانش به صحنه آمدند و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

صدای زرند – نامجو‌کوهبنانی: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در کوهبنان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، فرمانده انتظامی، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین اجرایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون، مردم بسیجی و ولایت مدار ، مدیران ، دبیران و دانش آموزان مدارس از میدان شهدا آغاز گردید.

در ادامه حاضرین با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و…. ضمن ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با پیمودن بلوار حضرت امام ، بلوار سردار شهید مجیدی ، میدان امام خامنه ای ، بلوار شریعتی و خیابان فرهنگ در محوطه آموزش و پرورش شهرستان تجمع کردند.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: حضرت امام (ره) با حرکت تاریخی در سال ۴۳ به ترکیه تبعید شد که این‌ مهم سرآغازی برای استکبار ستیزی در جای جای جهان شد.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ بود که گروهی از دانش آموزان به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند اما خون آنان به ثمر نشست و انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

امام جمعه کوهبنان افزود: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان که چهره واقعی آمریکا را نمایان کرد از طرف حضرت امام(ره) انقلاب دوم نام گرفت.

وی خاطر نشان کرد:امروز بحث فلسطین بحث انسانیت است لذا در جای جای جهان مردم به دفاع از مظلوم به پا خواسته اند.

حجت الاسلام ایزدی با استناد به منویات مقام‌ معظم رهبری بیان داشت: آمریکا دشمن واقعی مردم جهان است که از رژیم کودک کش اسرائیل حمایت می کند در حالی که دم از حقوق بشر می زند و خود عامل کشتار مردم بیگناه در جای جای جهان است.

وی ابراز داشت: افول استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و اسرائیل را شاهد خواهیم بود در حالی که آمریکا بعنوان ام الفساد است.

انتهای پیام/