نماینده زرند و کوهبنان

تلاش مستمر برای حل مشکل راه‌های کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کوهبنان به اتفاق سرپرست معاونت فرمانداری، مشاور فرماندار و روسای دفتر نماینده مردم در مجلس از اجرای عملیات روکش آسفالت جاده کوهبنان به بخش طغرالجرد بازدید کردند.

به گزارش صدای زرند، در حاشیه این بازدید فرماندار کوهبنان گفت: با پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و همراهی فرماندار کوهبنان و تلاش های مستمر در سطح وزارتخانه و مساعدت اداره کل راهداری استان کرمان

روکش آسفالت جاده از زرند تا دهستان خرمدشت کوهبنان در قالب چهار فاز در دستور کار قرار گرفته که این مهم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی پرچمدار دیانت، ولایت، شیعه و اهلبیت در جهان است که این مهم به برکت وجود ولایت و رهبری، مداد علما و دماء شهدا محقق شده است.

دکتر عفت شریعتی ابراز داشت: در یوم الله ۱۳ آبان باید با وحدت و همدلی بار دیگر ضمن حضور در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل ، حماسه ای ماندگار خلق کنیم.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند بزودی شاهد ذلت ، شکست و نابودی اسرائیل همچنین عظمت و اقتدار بیشتر مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

انتهای پیام/